www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts servis

Maxima - Slikts servis

Godājamā vadība,

Vēlos vērst Jūsu uzmanību uz nepieņemamu apkalpošanas situāciju, ar kuru saskāros Jūsu veikalā.
23. augusta pēcpusdienā, plkst. 15:45, pie pašapkalpošanās kasēm vērsos pie kasieres ar lūgumu izsniegt cigaretes. Taču, pretēji sagaidāmajai palīdzībai, man tika kategoriski atteikts un norādīts, ka jādodas uz informācijas kasi. Uzreiz norādīju, ka tur neviens nestrādā, bet saņēmu vienaldzīgu atbildi: “Es nevaru Jums palīdzēt.”

Rezultātā es kā klients nonācu absurda situācijā – atrodos lielveikalā, kur par saviem līdzekļiem vēlos iegādāties preci, taču tiek liegta iespēja to izdarīt nevis objektīva iemesla dēļ, bet gan darbinieku nevēlēšanās sniegt minimālu palīdzību.

Šāda attieksme ir nepieņemama, pazemojoša un grauj uzticību Jūsu veikala reputācijai. Klientam nav jākļūst par “klaiņotāju” starp kasēm un tukšām info vietām, turklāt vēl jāsaskaras ar vienaldzību no darbiniekiem.

Pieprasu izvērtēt konkrētās kasieres rīcību, nodrošināt, lai šādas situācijas neatkārtotos, un lai klienti turpmāk saņemtu cieņpilnu un profesionālu attieksmi.

Ar cieņu,
[ Ričards ]

6 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (1)

S sannas 4 ч назад

Pašapkalpošanās kases darbiniekam darba vieta ir pašapkalpošanās kases. Viņš tur nevis vienkārši sēž, bet kontrolē iepirkšanās procesu, lai viss turklāt noskenēts un apmaksāts. Viņš savu posteni tāpat vurn nedrīkst pamest, jo,ja kāds aizies nesamaksājot, viņam būs jāmaksā tā zaglīša vietā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы