Maxima - Slikta attieskme pret pircējiem, pārdevējs maxima veikalā
Pārdevēja - sieviete, +-35 gadi. Pārdevēja mēdās pret pircējiem un speciāli demonstrē savu nepatīku. Jautāju vai nav noteikta prece veikala noliktavā. Pārdevēja atbildēja: “nē nav”. Tas “nē nav” bija ļoti nepatīkamā intonācijā. Acīm redzami mēdījās pret mani un mēģināja pazemot citu pircēju priekšā. Vai prece ir noliktavā nepārbaudīja un sabojāja garastāvokli. Ne labdien, ne smaids. Nekādu pozitīvu emociju. Atrast pa veikalu viņu nav iespējams, jo visu laiku aiziet prom. Kamēr liku preces pajautāja dokumentus. Pie pirmās iespējas es tos parādīju, bet nu nejau man ir 10 rokas. Tas būtu sīkums, ja viņa manā priekšā nesāktu kaut ko murmināt kolēģim. Ka jauniešiem jāuzrāda pašiem dokumentus un, ka es tur esmu kaut kāda stulba. Pa kuru laiku man vajadzēja parādīt, ja es krāmēju ārā preces!? Loģiski, ka es parādīšu, bet nejau tā, ka es nometīšu visu un darīšu ko man Saka. Viss pēc kārtas. Nebūs tā, ka kāds viņai te uz ceļiem stāvēs un darīs visu uzreiz kā pasaka. Es arī neesmu robots. Tagad ir 20.08.2025. Apkalpoja aptuveni 17: 05.
Attiesme bija briesmīga. Es saprotu nogurums vai kas līdzīgs, bet nejau man demonstratīvi mēdīsies sejā un teiks manā priekšā, ka esmu stulba.
Tagad saprotu, ka vajadzēja saukt policiju par pazemošanu sabiedriskā vietā.
Kauns. Kā tādus var darbā ņemt.
Itkā staigā krāmē preces, bet plaukti tukši.
Комментарии (15)
Kurā tieši veikalā?
Torņakalns
Satiksmes iela
Mazā maxima
Zāles darbinieks tev jautāja dokumentus, priekš kam?
Vai tomēr kasierei prasīji par preces esamību?
Tu gaidītu stundu vai divas, kamēr to atrod starp 50-60 konteineriem?
Pati netaisies klanīties, bet gaidi, lai tev paklanās? Vergu laiki ir beigušies, atnāci uz veikalu, pati arī meklē ko vajag. Viens pircējs vairāk vai mazāk- nekādu emociju.
Kas tie par kompleksiem, ka visur saskati pazemošanu? Bērnības trauma?
Jautāju zāles darbiniecei vai nav konkrēta prece veikalā, ja man viņa nebūtu tik svarīga-nejautātu. Otrs darbinieks ar mieru palīdzēja citam klientam ar šāda veida jautājumu. Problēma nav tajā, ka man vajag ,lai man kāds klanās, bet izrāda elementāru cieņu. Jūs domājat, ka eju uzveikalu un speciāli komandēju- nē. Es zinu kā ir strādāt pārdošanas sfērā, bet nekad neesmu atļāvusies negatīvi attiekties pret klientu. Tās ir muļķības. Ja Jūs redzētu to situāciju veikalā - saprastu.
Un , lūdzu, paskaidrojiet kāds sakars ar bērnības traumu, ja prasu kaut vai neitrālu attiesmi. Tas, ka veikalā speciāli mēdās virsū tas ir adekvāti? Domāju, ka nē.
Stulbs komentārs. Atbrauciet uz Īriju redzēsiet kādai jābūt attieksmei apkalpojošā sfērā. Dzīvojat kā tādi mežoņi depresīvā vidē. Laikam tādā vidē un attieksmē vien dzīvojat, ja tā liekas normāla , vai arī visi tie 56 kas jums piekrīt un Jūs esat tādi paši neaudzināti, depresīvi cilvēki un manieres jums ir svešas.
Ieteiktu šai kundzitei pašai pastrādāt veikalā
Ir pieredze pārdošanā. Ne veikalā, bet būtība nemainās. Klienti ir klienti un pārdevēji- pārdevēji.
Darbiniekam ir jātur savas emocijas pie sevis pat, ja nav izdevusies diena. Tas ir pilnīgi normāli, ka nav garastāvoklis, bet tas nav speciāli jāsabojā citiem.
Ja nepatīk ir savs vai kā savādāk, tad nestradajiet. Vai Jums kāds to liek? Ja nevarat emocionāli izturēt tas jums nedod tiesības savu žulti izgāzt uz citiem. Aizbraucat uz Īriju uz veikalu redzēsiet kādai attieksmei jābūt apkalpojošā sfērā. Kādas ir manieres un audzinātība cilvēkiem.
Policijai zvanītu? VIņi pasmietos un noliktu telefonu. Nekļūsti smieklīga/s, nepataisi sevi par klaunu...
Protams, ka nezvanītu. Rakstīju, lai veikala vadītājs mazliet vairāk pievērs šim uzmanību.
Būtu labi, ja Jūs- komentētāji būtu tajā veikalā, tajā brīdī.
Atnāc nopirkt preces uz tevi sāk mēdīties un vēl sauc par stūlbu. Labi, ja tas būtu vienkāši cilvēks-klients, bet tas bija pārdevējs. Pārdevējam ir jātur savas emocijas pat ja nav izdevusies diena. Ko es kā klients izdarīju, ka pret mani tā attiecās? Tieši tā- neko.
“Nē nav” ir sortimenta pārzināšana, nevis pazemošana. Pēc visa izlasītā saprotu- pašai/am klanīties nepatīk, (darīt kad kad liek) bet no pārdevēja to sagaida! Smaidīt nav daba pienākumos, starp citu. Un šis cilvēks nav darba ņēmējs pie Jums, lai Jūs viņu “regulētu”.
Pārlasiju vēlreiz- pozitivu emociju sniegšana arī nav darba pienākumos. Un ko nozīmē- visu laiku aiziet prom! Vai bija jāsagaida Jūsu atļauja? Man tomēr šķiet, ka darbiniekiem ir darāmie darbi un viņi tur nestāv un negaida, kad Jūs ieradīsities, lai smaidītu un sniegtu Jums pozitīvas emocijas un vēl pavadītu iepirkšanās laikā, palīdzot iepirkties. Tie ir darbinieki, nevis klauni!
Privātpersona.
Dīvaina pircēja, dīvains raksts. Nesaprotami uzrakstīts. Dīvaina reakcija uz veikala darbinieku. Pati uzbāžas, pati apvainojas un tad pati sevi attaisno un vēl beigās gan par policiju iedomājas+ internetā sūdzas.
Ne jau pirmo reizi iepērkas veikalā - itkā tāpat nebūtu skaidra tā darba specifika.
Priekš kam vispār šo sūdzību publicēt ziņu portālā- kautkāda nejēga.
Izskatās, ka te veikala darbinieki salasījušies un komentē. Vai arī tādi paši. Sūdzība ir pamatota, bieži vien maximas veikalos parādās kāda pārdevēja, kas šādi uzvedas, bet klientam jābūt gudrākam un jānoliek pie vietas tādas.
Izlasiet sūdzību, te nav jābūt veikala darbiniekam, lai saprastu, ka autorei pilnmēness iestājies. Te viņa raksta, ka pārdevēja visu laiku auzuet prom , liek plauktos preces- tātad viņa ir zāles darbiniece. Kamēr šī darbiniece "pazemo" autori, autore savā pazemojumā redz un dzird, ka cits darbinieks palīdz citam pircējam. (Tur tads aptaurēto bars vienlaikus salasījies veikalā, kas neko paši neatrod?)
Un tad kronis visam, šī darbiniece, kas liek plauktos preces, pēkšņi pārvēršas par kasieri, teleportējas pie kases un pieprasa autorei dokumentus 😄😄😄. Murgs, ne pircēja. Pazemota citu pirceju priekšā 😁. Nākamreiz tev tā darbiniece uz tavu jautājumu neatbildēs ar "nē, nav", viņa tev teiks- "jā nav"!🤣🤣🤣