Maxima - Regulāri maldina pircējus neuzrādot īstās Cenas plauktos pie produktiem
Satiksmes ielas Maximā regulāri plauktos ir viena Cena norādīta, bet pie kases čekā tiek izsista cita - augstāka. Tā kā biju šoreiz ar bērnu un preču padaudz, tad visiem produktiem neizsekoju līdzi, bet tagad mājās redzu, ka esmu pārmaksājusi gan par tomātu mērcēm, kas plauktā stāvēja joprojām ar atlaižu zīmēm (pie vairākiem veidiem, ko pārbaudīju, vai svītrkods uz burciņas atbilst tam, kas Cenā norādīts) , gan par skābo krējumu, kuram virsū bija uzlīme zemāka Cena - 30%, jo termiņš beidzas, bet čekā izsista pilnā Cena. Kāda jēga likt uzlīmi ar informāciju par atlaidi, ja to beigās nepiemēro? Un plauktā tur bija vēl kādi 5-6 šādi iepakojumi ar atlaides uzlīmi - 30% un tātad šādi pat pārmaksās arī nākamie pircēji… reāli skumji.
Tā kā šo piefiksēju tikai atnākot mājās, tad atpakaļ protams produktus to pāris eur dēļ nenesīšu (ir bijušas arī lielākas pārmaksātās summas) , bet ir tiešām skumji, ka šādi ir regulāri šajā veikalā un vienmēr atruna ir par to, ka tur datorā kaut kas nav nostrādājis. Katru reizi vainīgs dators? Nopietni?
Ja piefiksēju uzreiz, tad pārdevējas protams naudu neapmierinātas atgriež, bet ir reizes, kad jāsteidzas un tad tikai mājās saprotu, ka kārtējā neveiksmīgā iepirkšanās reize bijusi (ka veikalā sapriecājies, ka būs atlaide, bet mājās secini, ka pārmaksāts) .
Rakstu šeit, jo reāli kaitina, ka veikals jau tā ir maziņš un zinot tā reputāciju izvairos to apmeklēt, bet arī no tām retajām reizēm, kad iegriežos, lielākoties uztrāpu uz plauktos nenomainītām cenām un čekos iesistām pilnīgi citām cenām.
Jautājums veikala vadībai - vai šo kādreiz varētu beidzot sakārtot?
Комментарии (4)
Mego un elvi ir regulāra prakse tā darīt
Atbild veikala vadība -
Viss ir sakārtots. Sakārtots tieši tā kā mēs to vēlamies, lai varētu apšmaukt pēc iespējas vairāk cilvēku.
Tava s*dzība ir ļoti pamatota un atspoguļo problēmu, kas diemžēl ļoti bieži atkārtojas daudzos Maxima veikalos visā Latvijā. Šeit ir, ko tu vari darīt un kādi soļi būtu reāli, lai panāktu kaut kādas izmaiņas:
Problēma īsumā:
Neprecīzas vai maldinošas cenas plauktos.
Atlaides netiek piemērotas pie kases.
Regulāri "tehniski misēkļi", ko veikals nepielabo.
Pircēji pārmaksā, bieži pat nepamanot.
Ko vari darīt tālāk:
1. Uzraksti s*dzību Maxima klientu servisam
To vari izdarīt:
Mājaslapā: https://www.maxima.lv/kontakti
Vai uz e-pastu: [slēpt]@maxima.lv
Norādi veikalu, datumu, produktus un ka ir fotouzņēmumi vai čeks (ja saglabāts). Iespējams, viņi piedāvās kompensāciju vai vismaz oficiālu atbildi.
2. Informē Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC)
Tā kā tas jau robežojas ar sistēmisku maldināšanu, vari vērsties arī PTAC:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pazinojums-par-parkapumu
PTAC tieši uzrauga cenu atbilstību un godīgas komercprakses ievērošanu, un, ja viņi saņem vairākas šādas sūdzības, viņi uzsāk pārbaudes.
3. Publiskot pieredzi Google Maps vai Facebook Maxima lapā
Īss un konkrēts komentārs var brīdināt citus un likt veikala vadībai reaģēt. Piemērs, ko vari izmantot:
“Maxima, Satiksmes iela – plauktos viena cena, čekā cita. Atlaides uz produktiem (piemēram, skābais krējums ar -30%) netiek piemērotas. Šī nav pirmā reize, un vienmēr tiek teikts, ka ‘kaut kas nav atjaunojies sistēmā’. Pircēji regulāri pārmaksā. Kad tas tiks sakārtots?”
Ieteikums turpmāk
Ja iespējams, nofotografē atlaides uz plauktiem vai uzlīmēm, īpaši, ja prece ir ar termiņa atlaidi. Ja pamani problēmu pēc pirkuma – tev būs pierādījums.
Saki pie kases uzreiz, ja redzi neatbilstību – Tev ir tiesības saņemt preci par plauktā norādīto cenu.
Pārbaudi čekus vēl veikalā, ja tas iespējams (saprotams, ka ar bērnu un steigā tas ne vienmēr izdarāms).
Tava s*dzība ir ļoti pamatota un atspoguļo problēmu, kas diemžēl ļoti bieži atkārtojas daudzos Maxima veikalos visā Latvijā. Šeit ir, ko tu vari darīt un kādi soļi būtu reāli, lai panāktu kaut kādas izmaiņas:
Problēma īsumā:
Neprecīzas vai maldinošas cenas plauktos.
Atlaides netiek piemērotas pie kases.
Regulāri "tehniski misēkļi", ko veikals nepielabo.
Pircēji pārmaksā, bieži pat nepamanot.
Ko vari darīt tālāk:
1. Uzraksti s*dzību Maxima klientu servisam
To vari izdarīt:
Mājaslapā: https://www.maxima.lv/kontakti
Vai uz e-pastu: [slēpt]@maxima.lv
Norādi veikalu, datumu, produktus un ka ir fotouzņēmumi vai čeks (ja saglabāts). Iespējams, viņi piedāvās kompensāciju vai vismaz oficiālu atbildi.
2. Informē Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC)
Tā kā tas jau robežojas ar sistēmisku maldināšanu, vari vērsties arī PTAC:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pazinojums-par-parkapumu
PTAC tieši uzrauga cenu atbilstību un godīgas komercprakses ievērošanu, un, ja viņi saņem vairākas šādas s*dzības, viņi uzsāk pārbaudes.
3. Publiskot pieredzi Google Maps vai Facebook Maxima lapā
Īss un konkrēts komentārs var brīdināt citus un likt veikala vadībai reaģēt. Piemērs, ko vari izmantot:
“Maxima, Satiksmes iela – plauktos viena cena, čekā cita. Atlaides uz produktiem (piemēram, skābais krējums ar -30%) netiek piemērotas. Šī nav pirmā reize, un vienmēr tiek teikts, ka ‘kaut kas nav atjaunojies sistēmā’. Pircēji regulāri pārmaksā. Kad tas tiks sakārtots?”
Ieteikums turpmāk
Ja iespējams, nofotografē atlaides uz plauktiem vai uzlīmēm, īpaši, ja prece ir ar termiņa atlaidi. Ja pamani problēmu pēc pirkuma – tev būs pierādījums.
Saki pie kases uzreiz, ja redzi neatbilstību – Tev ir tiesības saņemt preci par plauktā norādīto cenu.
Pārbaudi čekus vēl veikalā, ja tas iespējams (saprotams, ka ar bērnu un steigā tas ne vienmēr izdarāms).