Rirceji! esiet uzmanigi ieperkoties saldus maxima xxx . tur kasieres par preci, kura ir nocenota, iekase naudu ka par labo preci, mana prakse ta ir bijis vairakas reizes.
nu, mīlīti, ---kur jaunumu atklāja---tas ir visās Maximās---jāskatās ar abām acīm---un atd vēl apšmauks--nadzīgas pārdevējas tur salasa---tur ir jābūt praksei ---šādas vien ielas'it!!!
Nu, mīļiši, priekškam tad ekrāns pie kases ir pagriezts pret Jums, lai acis riņķi bolītu...Vajaga sekot līdzi ko kasiere sit...vai arī atlikt atsevišķi cenotās preces no necenotām...Ja kasiere katru preci apgrozīs un meklēs zīmīti vai ir cenota vai nē...mani tas neapmierinātu, jo man patīk ja apkalpo ātri, bet nu ātrumā var arī neredzēt kasiere kur kas ir uzķepināts, lai viņa zinātu ir pilna cena vai nē, bet nu jāseko pašam līdzi...Un nav tā ar gadījis, ka ja es ieraugu ka nav prece man iesista pa otru cenu tikai pēc tam kad čeks jau izsists, kasiere adeva man starpību atpakaļ.Tākā sekojat līdzi ekrānos ko sit kasieres, vai atlieciet preces atsevišķi...Nedomāju ka vispēr jebkurš strādnieks, jebkurā darbā šajā laikā strādā ar prieku, jo slodze ir liela, bet samaksa un darba devēja atieksme ir šausmīga...
Man ir bijis tā daudz reižu. Ne tikai nocenotās preces, arī akciju preces. Kad pajautāju - kāpēc par pilno summu, pārdevēja satrūkstas un saka - vai, kaut kas samisējās. Tas, kas te urlas pieminēja, pats drīzāk ir urla, ja tik vienkārši redz izskaidrojumu lietām. Bet vispār neliekas, ka tā ir kasieru vaina, jo viņi jau tikai novelk gar skaneri preci - vainīgi ir tie, kas šo preces kodu neievadīja ar jauno cenu.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (5)
nu, mīlīti, ---kur jaunumu atklāja---tas ir visās Maximās---jāskatās ar abām acīm---un atd vēl apšmauks--nadzīgas pārdevējas tur salasa---tur ir jābūt praksei ---šādas vien ielas'it!!!
Tāpēc Maximās strādā tikai vienas urlas.
Skatīties vajag!!
Nu, mīļiši, priekškam tad ekrāns pie kases ir pagriezts pret Jums, lai acis riņķi bolītu...Vajaga sekot līdzi ko kasiere sit...vai arī atlikt atsevišķi cenotās preces no necenotām...Ja kasiere katru preci apgrozīs un meklēs zīmīti vai ir cenota vai nē...mani tas neapmierinātu, jo man patīk ja apkalpo ātri, bet nu ātrumā var arī neredzēt kasiere kur kas ir uzķepināts, lai viņa zinātu ir pilna cena vai nē, bet nu jāseko pašam līdzi...Un nav tā ar gadījis, ka ja es ieraugu ka nav prece man iesista pa otru cenu tikai pēc tam kad čeks jau izsists, kasiere adeva man starpību atpakaļ.Tākā sekojat līdzi ekrānos ko sit kasieres, vai atlieciet preces atsevišķi...Nedomāju ka vispēr jebkurš strādnieks, jebkurā darbā šajā laikā strādā ar prieku, jo slodze ir liela, bet samaksa un darba devēja atieksme ir šausmīga...
Man ir bijis tā daudz reižu. Ne tikai nocenotās preces, arī akciju preces. Kad pajautāju - kāpēc par pilno summu, pārdevēja satrūkstas un saka - vai, kaut kas samisējās. Tas, kas te urlas pieminēja, pats drīzāk ir urla, ja tik vienkārši redz izskaidrojumu lietām. Bet vispār neliekas, ka tā ir kasieru vaina, jo viņi jau tikai novelk gar skaneri preci - vainīgi ir tie, kas šo preces kodu neievadīja ar jauno cenu.