Maxima - Apkalpošana
17. 10. 2024. Vakarā apm. 20.50 veikala darbinieki atteicās apkalpot. Strādāja tikai pašapkalpošanās kases. Tā kā man bija izvēlēts diezgan daudz preču, pie tam bija arī sveramie produkti, pašapkalpošanās kasē norēķināties ir ļoti nēērti. Parastajā kasē darbinieki apkalpot atteicās. Ļoti nepatīkami, jo visas preces nācās atstāt. It īpaši, ka, lai apmeklēt doto maxima veikalu, man nācās pēc darba veikt 30 km, jo es dzīvoju Ludzā.
Labdien!
Paldies par Jūsu sniegto informāciju un atgriezenisko saiti!
Maxima veikalos ikviens pircējs vienmēr var norēķināties par precēm veikala norādītajā darbalaikā. Ja konkrētajā brīdī nestrādā kases ar kasieri, tad pircējiem vienmēr ir pieejamas pašapkalpošanās kases pirkumu apmaksai.
Novēlam patīkamu iepirkšanos Maxima tīkla veikalos!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Комментарии (7)
Ja, kases nestrādā, tad kases nestrādā. Ne jau paši darbinieki izdomāja šo kārtību.
Pēc darba veikt 30 km un pēctam nezin cik vel, lai neiegādātos preces dēļ pašapkalpošanas kasēm.😂😂😂
Ja kases ir slēgtas un nav atbilstoši darbinieki, tad bav iespējams apkalpot parastās kasēs.
Ko nozīmē atteicās apkalpot? Izdzina ārā pa durvīm?
Jebkurš lielveikals ir pašapkalpošanās veikals. Tu taču pats ienāci,staigāji, visu apgrābstīji, pasmaržoji, izcilāji. Izrakņāji augļu un dārzeņu kastes, tad nu esi tik laipns, pabeidz iesākto līdz galam. Nebija 1 minūte laika saskanēt preces, bet sūdzībai taču tā minūte atradās, vai ne?
Tie klienti kas ieskrien 5 vai 10 min pirms darba laika ar lielu kaudzi precēm un pieprasa lai kasiere apkalpo, nerēķinās ne ar kasieres darba laiku, ne pati aprēķinājusi ka varēs 10 minūtes to visu saskanēt pašapkalpošanās kasēs. Tāpēc Rimi bieži strādāju pāri darba laikam ko neatmaksā, priekšniecība dusmojas itkā kasiere būtu vainīga ka vēlie klienti, jo visi gaida kad varēs saskaitīt naudu, nomazgāt darba vietu, aiznest atstātās preces utt. Pēc jums bija daudz darba visu preču kaudzi pēc darba laika kasieres nesa pa vietām. Ļauni.
Bet viņiem par to maksā un tas ir viņu darbs ,diemžēl ,nekas tur ļauns nav . 🙂
Un ja apkapošanas prasmes ir 0 un pret klinetu izturās kā pret necilvēku ,tad pašas vien vainīgas .
Šo pašapkalpošanās kasu tendence reizēm tiešām ir tik apgrūtinoša, ka zemapziņā cenšos izvairīties no tādiem veikaliem, kur kategoriski visus virza uz pašapkalpošanās kasēm. Nav problēmu, ja ir tikai produkti ar svītru kodiem, bet ja pērku daudz augļus, dārzeņus, kādu konditoreju utml., kaut ko nevar tajos preču labirintos atrast, kaut kas ik pa brīdim pīkst, džinkst un kliedz, uz tevi vēl kāds lūr un dusmojas, jo viņš noteikti to prastu ātrāk. Nav tā, ka to galīgi nevar izdarīt, bet regulāri rodas kaut kādas nevajadzīgas pārpratumu situācijas. Vienai kasei jau nu noteikti būtu jābūt atvērtai. Piemēram, ko vecs cilvēks ar vāju redzi tajā aparātā var izdarīt? Neiet vairs uz konkrēto veikalu? Tad tāpat jānāk tai konsultantei un jādara tas pats kasieres darbs. Nedomāju, ka tādā brīdī kaut kas tiek jebkādā ziņā optimizēts, tieši otrādi.