РешеноLivas - telefona operatoru nekompetence
Neuzticieties Livas Telecommunications telefonoperatoriem. Mēdz viņiem būt praktikanti, kas sastāsta nepastiesību. Kad pilnīgi skaidrā latviešu valodā pavaicāju, kas jādara, lai lauztu līgumu, man tika atbildēts, ka pietiek ar to, ka atvedīšu modemu un nekādu iesniegumu nav jāraksta. Rezultātā viss, protams, ir pilnīgi savādāk - Iesniegums bija jāraksta un vēl viens vads jāatved (šī visa informācija man bija ļoti svarīga, jo mainīju dzīves vietu). Tā vietā, lai kompensētu savu telefonoperatoru nekompetenci un ļautu atslēgt pakalpojumus ar konkrēto datumu, kad tika aizvests modems uz viņu ofisu, man ir atsūtīts rēķins par pakalpojumiem, kuri man protams vairs nav vajadzīgi. Un lieki tikia pieminēt, ka vadam arī nācās vēlreiz braukt pakaļ. Bet uz pakalpojumu pieslēgšanu viņi ir naski, tur gan paši atbrauc un visu izdara, bet "tikt vaļā" no pakalpojumiem ir krietni sarežģītāk.
Esiet uzmanīgi ar viņiem! Pašai gan man metas zosāda par tādu attieksmi!
Uzņēmuma Livas pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Man tikko nedēļu atpakaļ bija identiska situācija. Ļoti grūti tikt vaļā no viņiem, bet kad pieslēdzu- tad gan paši visu darīja, un pat nekādu iesniegumu nevajadzēja rakstīt. Esmu ļoti vīlusies. Labāk no tās firmas turēties pa gabalu.