РешеноLivas - serviss un attieksme
Livas - drausmīgi nekvalitatīvi pakalpojumi. Internets regulāri atslēdzas, ir ļoti lēns (mazāk par 10 M), digitālā televīzija prasta un nesakarīga. Visas programmas izmētātas bez kādas secības, viss pakārtots uz krievu valodu, dekoders pastāvīgi gļuko, atsaka programmas par kurām ir samaksāts. Dekoderu var visu laiku restartēt, tad atkal kādu dienu varbūt būs labi. Serviss gandrīz nesazvanāms maksas telefons (tas nav Lattelekom, kā izskatās!), brīvdienās neatbild, vakaros un naktīs, kad visbiežāk pazūd internets vai TV - nesazvanāms vispār. Kad atbild, tad saka, ka viss viņiem ir kārtībā, pārbaudiet vadus, pārslēdziet un restartējiet visu pēc kārtas. Vienmēr vainīgs klients pats. Sviests. No Livas aizbēgām pie cita operatora un tagad ir nesalīdzināmi labāk.
Uzņēmuma Livas pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (8)
Piemēram man 2 gadu laikā tādu problēmu nebija un cena pilnīgi apmierina. Ja gribat normālu interneta ātrumu, tad nevajag pieslēgt vislēnāko paketi
Piekrītu ka" LIVAS KTV" ir nekvalitatīvi pakalpojumi.Dzīvoju RĪGĀ, Ķengaragā.Internets mēnesī vispār nav vismaz 6 līdz 8 reizes mēnesī.Digitālā televīzija kvalitātes ziņā 3+.(pec 5 baļļu skalas).Aizejot uz klientu servisa daļu viņi atrunājas ka tiek modernizēti tīkla pakalpojumi.Par mazāku mēneša samaksu nevar būt runas, jo ir noslēgts līgums, kurš ir spēkā.Varu atteikties no viņu pakalpojumiem nomaksājot 4.ls.mēnesī saskaitot mēnešus līdz līguma beigām.Ar to arī viss beidzas.Tālākais ceļš ko redzu ir griezties patērētāju tiesību aizsardzības centru.
Pieslēguma pakete"LUX+"
Ne tikai nav vairākas reizes mēnesī, bet ir tik lēns, ka mājās jau sāku izmantot LMT mobīlo internetu,
Piebildīšu, ka man ir bizness abonements paņemts . Bet nu uz 24 mēnešiem noslēgts tagad nākas ciest .
Var redzēt ka latika ir Livas pārstāvis . Uz Latikas vārda ir ielikti 2 komentāri vispaŗ un tikai par Livu ar dažādiem datumiem .
Ai ai smieklīgi :D
Jāsāk jau ar to ka internets atsledzas ir ļoti relatīvi vārdi. Maz zināt, kas ir internets? Valoda ir pakārtota pieprasījumam, kas ir normāli demokrātiskā valstī, ja nu vienīgi vēlaties maksāt 10 000 gadā, par to, ka kāds tulko vienu kanālu latviešu valodā. Tāpat vairākumā gadījumu, kuri tiek saņemti, PATIEŠĀM problēma ir klienta iekārtās. Varat izvēlēties jebkuru citu pakalpojumu sniedzēju, bet uzreiz brīdinu, ka tas nemainīs ne fizikas, ne tirgus likumus.
Interesanti man šķiet tie cilvēki kuri runā par maksas telefoniem, man ir LMT Brīvība un man tādu maksas telefonu Latvijā praktiski nav. Tātad sanak, ja izvēlies lētāko un nedabū darga pakalpojuma kvalitāti, tad viss ir slikti.l Jocīgi ir tas, ka sūdzās pārsvarā tikai tie, kas vēlās par pāris kapeikam dabūt maksimumu, bet tie kas ir gatavi maksāt par pakalpojumu un zin par ko maksā tie nesūdzas.
Kopš esmu pieslēdzis Livas, tagad skatos ko raksta par šo kompāniju un man sāk likties, ka to raksta kautkādi citu kompāniju aģenti, jo cik lietoju tik problēmu kā nav tā nav.