РешеноLivas - Nejauks serviss - atslēgta e-pasta adrese
Jau labu laiku neesmu LIVAS interneta klients, taču mans e-pasts [slēpt]@livas.lv turpināja darboties un to aktīvi izmantoju. Dažas dienas atpakaļ e-pasta konts tika pēkšņi deaktivizēts. Zvanot Klientu tehniskā atbalsta dienestam laipni, bet strikti atbildēja, ka sen jau vajadzēja būt atslēgtam, nu lūk tas arī ir noticis. Atjaunot var tikai abonējot Livas interneta pakalpojumu.
Saprotu, ka man nepienākas pakalpojums, taču uzņēmumam būtu jāpabrīdina vismaz mēnesi iepriekš pirms atslēgšanas. E-pasts daudz kur reģistrēts un ne visur viegli un ātri to var nomainīt.
Labdien!
Paldies, ka informējāt par notikušo.
Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu šo situāciju, lūdzam nosūtīt mums privātā ziņā Jūsu kontakttālruņa numuru.
Gaidīsim Jūsu ziņu.
Ar cieņu,
LIVAS
Uzņēmuma Livas pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (5)
Ja pats zinajat, ka tulit atslegts bus? Tad kur ir problema? Pasha vaina ne jau livas!
E-pasts darbojas vairākus gadus pēc līguma laušanas un tika atslēgts pēkšņi bez brīdinājuma. Ja pareizi atceros, tad laužot līgumu tika teikts, ka e-pasta adrese netiek atslēgta, savādāk uzreiz būtu pārgājis uz citu, negaidot kad to atslēgs. Uzņēmums noteikti ir tiesīgs sniegt pakalpojumu, bet būtu korekti pabrīdināt vismaz kādu laiku pirms atslēgšanas.
Protams, ka livas vieta viniem nebutu vispar izdevigi to epastu atslegt, taa ir tikai laba reklama, ka kads raksta no vinu e-pasta.
tas ka jus nepievershat, nenozime, ka citi nepieversh. Pamegini uztaisit e-pastu kadaa slikti negativi skaniigaa domeenaa un tad patestee reakciju!
Kā risinājums tika piedāvāts atjaunot e-pasta adresi, noslēdzot jaunu līgumu par interneta pakalpojumu, ar ierīkošanu, meistara vizīti u.t.t. - bezjēdzīga laika tērēšana abām pusēm. No šādas iespējas atteicos, jo lielāko daļu servisos un pie pakalpojumu sniedzējiem izdevās nomainīt e-pasta adresi uz citu. Korekts risinājums būtu atjaunot e-pasta adresi uz vienu mēnesi bez papildu maksas, ņemot vērā atslēgšanu bez brīdinājuma.