Livas - Briesmīga komunikācija, neētiska rīcība
Līvas - kompānija ar lielisku pakalpojumu, bet briesmīgu komunikāciju. Cenas tiek mainītas pa kluso ierakstot ar smalko druku rēķinā. Bet brīdī kad gribēsies pārtraukt sadarbību, livas vilks sarunu garumā lai maksimāli vēlu lauztu līgumu. Pajautājot, kas nepieciešams lai lauztu līgumu, atbildi saņēmu pēc apm. 20 dienām, kā rezultātā līgumu noslēdzu mēnesi vēlāk. Mana kļūda bija ka iesniedzu iesniegumu bez e-paraksta un Livas turpināja komunicēt par līguma saglabāšanu un citām lietām, bet ne par līguma pārtraukšanu. Esiet lūdzu uzmanīgi ar livas! Lasiet līgumu, un ziniet ka viņi nav ieinteresēti jums palīdzēt! Pat apkalpošanas centrā runājot ar livas pārstāvjiem aci pret aci, attieksme ir ka pats stulbenis esi, ka nemāki pārtraukt sadarbību. Un pēc tās sarunas pēkšņi parādījās detalizēta vēstule manā e-pasta kastē, kā noslēgt līgumu. Tajā brīdi tas bija vienkārši smieklīgi. Nožēlojama rīcība no kompānijas kuru vienmēr ieteicu ka lielisku interneta provaideri.
Labdien!
Paldies, ka informējāt par notikušo.
Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu šo situāciju, lūdzam nosūtīt mums privātā ziņā Jūsu kontakttālruņa numuru.
Gaidīsim Jūsu ziņu.
Ar cieņu,
LIVAS
Labdien!
Paldies Livas pārstāvjiem par atbildi. Neko no Jums nevēlos. Es jau mēģināju mēneša garumā situāciju risināt. Gan telefoniski, gan ar e-pastiem, gan uz vietas klientu apkalpošanas centrā. Bet es tiku ignorēts un pasūtīts piecas mājās tālāk. Mana sūdzība tikai atspoguļo Livas kompānijas komunikācijas pieeju, kas arī bija iemesls kāpēc nevarēju vairāk ar Livas sadarboties. Šobrīd vēlos informēt citus cilvēkus, lai rēķinās kāda ir Livas komunikācijas stratēģija. Pats pakalpojums, manuprāt, Livas ir lielisks. Izmantoju to vairākus gadus divās dažādās adresēs. Stabils un ātrs internets. Bet komunikācija ir briesmīga. Tiek ignorēti mani lūgumi, neviens pat neiedziļinās problēmā. Un ja ir klienti, kam tāds pakalpojums der, tad tas ir lieliski. Bet citi potenciāli klienti, lai rēķinās, kādi ir potenciāli sarežģījumi ar šo uzņēmu. Un esmu gatavs savu pozīciju stiprināt ar faktiem - e-pasta sarakstēm un zvanu logu.
Lars
Комментарии (1)
O jā, komunicēt LIVAS neprot un negrib - joprojām gaidu atbildi uz savu e-pastu - vēlējos uzzināt, kāpēc, mani neinformējot un nesaņemot manu piekrišanu, ir paaugstināta abonēšanas maksa.
Aizsūtot iesniegumu ar e- parakstu par līguma pārtraukšanu, atbildi nesaņēmu, pat ne automātisku pieklājības pēc. Nācās zvanīt un rakstīt atkārtoti, līdz kāds man beidzot apliecināja, ka iesniegums saņemts un vēl uzbrauciens - paskaidrojiet, kādēļ pārtraucat līgumu.
Toties dažas dienas pirms līguma termiņa beigām man telefoniski piedāvāja noslēgt jaunu līgumu ar pazeminātu abonēšanas maksu, lai gan iepriekš saņēmu atbildi, ka tāda iespēja nepastāv - varu samaksāt līgumsodu un tīties. Punktu visam pielika mana vizīte Vidrižu ielā, lai nodotu ierīces - tiešām izpētīju mājas lapā klientu apkalpošanas centra darba laiku - nekas par pārtraukumu nebija minēts - ierodoties pilnīgi tukšā telpā aiz letes sēdēja kāda kundzīte un ēdiena pilnu muti bakstīja ar pirkstu papīrā, uz kura uzdrukāts - pārtraukums no 12-00 - 12-30 un vēl knapi saprotami izdvesa - jāgaida. Sakodu zobus un pēc 30 minūtēm 2 minūšu laikā savas ierīces biju nodevusi. Aleluja.