Livas - Atteksme pret klientiem
Takogo plohogo otnoshenija k svoim klientam ja eshe ne vstrecala! Ja klientka LIVAS uze 4 goda , podkljucena bila usluga TV, hotela podkljucitj internet, no okazalosj cto tehniceski eto nevozmozno, bilo prinjato reshenie menjatj provaidera cto bi v odnom pakete bil internet i TV. Napisala zajavlenie i poslala sina s zajavleniem ob otkaze ot uslug etoi kompanii, zajavlenie v offise ne prinjali, skazali cto bi ja priehala licno. Cto za izdevatelsvo nad ljudmi, ja ispravo platila za uslugi v tecenii 4 let! Viplatila dekoder kotorij kak okazalosj mne ne nuzen, tak kak v moem TV estj blok DVB-C. Na predlozenii otskanirivatj i pereslatj dokument udostoverjajushij licnoctj tak ze bi polucem otkaz. Znacit sceta v elektronnom vide javljajutsja dokumentom, kurjerskaja pocta tak ze zakonna, a dokumenti sina prozivajushego po etomu ze adresu i zajavlenie mnoi podpisannoe ne dokument!!!!! Gde naiti vremja cto bi razjezatj po kompanijam vrode etoi i otvozitj bumazki !!! Ne svjazivaitesj s LIVAS! Podpisatj dogovor prosto a rastognutj bolshaja problema.
Комментарии (3)
pēc būtības liekas, ka nu kā tā? BET, ja viņi stingri turas pretī, tad noteikti, kas tāds ir minēts līgumā, ka pašam līguma slēdzējam jālauž līgums personīgi.
Jā, es arī domāju atteikties no viņiem, pēc 5 gadiem jau apnicis kvalitātes un komunikācijas trūkums. TV kvalitāte nav pat apmierinoša - LV kanālos "sniedziņa" vairāk kā normāla attēla, izvēle nekāda un cena 10Ls mēnesī. Sakontaktēt viņus nevar, jo uz klientu apkalpošanas tālruni zvanot jāgaida padsmit minūtes un ilgāk gaidījis neesmu, bet katra minūte maksā 5 santīmus. Uz e-pastiem arī neatbild. Cīnieties par savām tiesībām cilvēki!
Ir parādījies ļoti kvalitatīvs TV pieslēgums Latvijā ! Gan satura ziņā, gan kvalitātes un cenas ziņā !
Ja vēlies baudīt jaunākās filmas no kinoteātriem, labākos sporta un citus kanālus no visas pasaules, kā arī iztikt bez reklāmām, tad nekavējies !
Visiem interesentiem rakstīt uz e-mai: [slēpt]@inbox.lv !!!