Lemon Gym - Nelikumīgs līguma pagarinājums
1. Līgumu noslēdzu 2024. Gada 9. Janvārī - kur bija akcija 12+1 mēnesis bez maksas, jau no 2024. Gada oktobra klubu neapmeklēju savas slimības pēc - samaksāju visas saistības līdz 9.01. Un tad man 9.02. Pasaka ka stājies spēkā automātisks beztermiņa līgums. Netiku 1 mēnesi iepriekš pa to brīdināta, un uzreiz 9.02 līgumu pātraucu rakstot, bet viņi man lūdz samaksāt pa visu februāri un vēl martu...
Esmu saistībās uz vēl 1,5 mēnešiem uz 33 eur... Par ko - rakstīju, ka klubu neapmeklēju veslības pēc, viss ir apmaksāts, kāpēc vēl man pagarina kaut kādas saistības, tas esot viņu līguma punkta, kas vispār runajot ar juriestiem neatbilst lv likumdošanai. Šodien pl 9.00 no rīta saņemu brīdinājumu, ka tikšu nodota kredītpiedziņai! Nekādas pretīmnākšanas klientiem, tikai naudas izkrāpšana, ptac jau ir čupa ar līdzīgiem iesniegumiem!
Lūdzu nekad neizmantojat šo sporta klubu!
Sveicināti!
Pateicamies par Jūsu saziņu. Mēs vēlamies piedāvāt profesionālu un precīzu atbildi uz Jūsu sūdzību.
Mēs sūtam e-pastus un īsziņas klientiem, kam līguma minimālais izmantošanas termiņš iet uz beigām, lai painformētu, ka termiņš iet uz beigām un piedāvātu jauno abonementu ar atlaidi. Parasti tas notiek 2-3 nedēļas pirms abonementa termiņa beigām un ziņas saņem visi klienti izņemot tos, kuri kāda brīdī saņemot no mums e-pastu atteicās no Lemon Gym vēstuļu saņemšanas vai nav devuši piekrišanu sūtīt Jums marketinga piedāvājumus.
Tajā dienā, kad Jums beidzās atlaide un stājās spēkā standarta mēneša maksa, Jums uz e-pastu bija atnākusi galvenā informācija par jauno beztermiņa abonementu. Ja Jūs sazinātos ar mums par līguma laušanu tajā pašā dienā, tad līguma laušana notiktu pēc 30 dienām.
Jūsu līgums ir noslēgts ar minimālo izmantošanas termiņu, kas ir noteikts uz konkrētu laika periodu, parasti uz 12 mēnešiem. Šajā periodā Jums tika piešķirta cena ar atlaidi. Tomēr, pēc atlaides perioda beigām, līguma nosacījumi paredz, ka stājas spēkā standarta cena, kas tika piedāvāta līguma noslēgšanas brīdī.
Mēs vēlamies norādīt, ka Jūsu līguma pirmajā lapā ir skaidri minēts šāds nosacījums:
"Ja Klients līdz Minimālā pakalpojumu izmantošanas termiņa beigām nav rakstiski informējis par abonementa (līguma) izbeigšanu, Līgums tiek pagarināts automātiski un ir spēkā uz nenoteiktu laiku. Vairāk informācijas skat. Vispārīgo līguma noteikumu 6. sadaļā (tostarp par Pakalpojuma sniedzēja tiesībām grozīt Pakalpojumu sniegšanas un (vai) Līguma izpildes nosacījumus)."
Turklāt, atbilstoši līguma punktam 6.3.1., līguma izbeigšanas gadījumā Jums ir jāinformē mūsu uzņēmums ne vēlāk kā 14 dienas pirms izbeigšanas datuma:
"6.3.1. Izvēloties līgumu ar 9 vai 12 mēnešus minimālo darbības termiņu, Klients Līgumu ar Pakalpojumu sniedzēju var izbeigt brīdinot Pakalpojumu sniedzēju ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienas pirms Klienta vēstulē norādītā Līguma izbeigšanas datuma."
Saskaņā ar šiem noteikumiem, Jums bija iespēja izbeigt līgumu, ja Jūs nevēlējāties pagarināt to uz beztermiņa periodu. Jums vien vienkārši bija jāinformē mūs par Jūsu vēlmi.
Ja Jums ir palicis kāds neatbildēts jautājums, droši gaidīsim Jūsu zvanu uz numuru +371 27 27 57 57, vai Jūsu vēstuli uz [email protected]
Комментарии (6)
"runāju ar juristiem" ir tas pats kā pateikt "tante teica". Sanāk Jūs klubu nebrīdinājāt iepriekš, ka gribat lauzt līgumu (tas, ka jūs tagad klubam pasakat, ka negājāt uz klubu, jo slimojāt, nevienu reāli juridiski neinteresē), un līgumu arī nelasat, kur ir norādīts, ka tiks automātiski pagarināts, līdz ar to pati esiet visam juridiski piekritusi.
Kā vienmēr - visi citi lohi, tikai ne paši.
Nav šaubu, ka Lemons ir gatavs no jebkura par jebko iekasēt pēdējo kapeiku, bet ja Jūs parakstat līgumus tos neizlasot, nav ko tagad pīkstēt, kad ir abloms
+1
Lūdzu uzņēmumu pātraukt manu līgumu ar 09.02, ka saņēmu informāciju pa JAUNU līgumu. Viņi to neņēma vērā, redzo, ka sporta klubu neesmu apmeklējusi jau 3 mēnešus. Lūdza iesaldēt abonomentu pa xx naudām un tad vēl atsūt kādas man ir veselības problēmas, ja gribētu vel to pagarināt... nevis uzreiz cilvēcīgi to anulētu. ES SAVAS SAISTĪBAS nokārtoju jau decembrī - viss tika samaksāts uz priekšu līdz JANVĀRIM.
Kā arī lūdzu pierādīju tam, ka viņi man JANVĀRĪ IR izsūtījuši brīdinājumu, atgadinājumu epasta un SMS veidā - ka stājas spēkā jauns līgums ar 09.02. Tas nenotika un izdevās pātraukt manu līgumu tikai caur viņu WEB lapu, nevis app, jo nav šāds iespējas.
Uz epastu arī 6.03 saņemu jaunu paziņojumu, ka man atkal ir stājies spēkā JAUNS līgums - cik ilgi viņi čakarēs klientus? Tikai cilvekiem sabojā kredītvēsturi.
Paldies par Jūsu atbildi. Visi pieteikumi, kas tika saņemti 2025. gada 9. februārī, ir rūpīgi izskatīti, un līgumu pārtraukšana tika veikta saskaņā ar līguma nosacījumiem. Mēs esam snieguši atbildes uz šiem pieteikumiem un vēlamies sniegt papildu skaidrojumu par mūsu pakalpojumu nosacījumiem.
Mūsu abonementi nodrošina klientiem neierobežotu piekļuvi sporta klubam abonementa darbības laikā, neatkarīgi no tā, cik bieži klients izvēlas to apmeklēt. Tāpat, lai atvieglotu situācijas, kad klients īslaicīgi nevar izmantot abonementu, piedāvājam iespēju to iesaldēt līdz pat 3 mēnešiem. Parasti šis pakalpojums ir pieejams par maksu (3,49 EUR par katru iesaldēto nedēļu), taču īpašos gadījumos piedāvājam to bez maksas.
Attiecībā uz e-pastiem un īsziņām – mēs regulāri informējam klientus par minimālā līguma termiņa beigām un piedāvājam īpašas atlaides abonementa atjaunošanai. Šie paziņojumi parasti tiek nosūtīti 2–3 nedēļas pirms līguma termiņa beigām. Lūdzam pārbaudīt savu e-pastu, jo šī informācija noteikti ir tikusi nosūtīta.
Par mūsu mobilo lietotni – tā paredzēta ērtai piekļuvei sporta klubam un grupu nodarbību rezervēšanai. Kā norādīts līguma nosacījumos, abonementa pārtraukšana jāveic, sazinoties ar sporta klubu pa e-pastu vai telefoniski.
2025 gada 6. martā Jūs saņēmāt automātisku e-pastu par beztermiņa abonementa nosacījumiem. Šajā e-pastā tika atgādināts, ka Jūsu abonements ir spēkā jau 25 dienas un paliek aktīvs, kamēr netiek sniegts paziņojums par tā izbeigšanu vismaz 30 dienas iepriekš. Ja Jūs jau esat informējusi klubu par līguma pārtraukšanu, šo e-pastu varat ignorēt, jo tas tika nosūtīts automātiski. Jūs jau esat saņēmusi atsevišķu apstiprinājumu par abonementa izbeigšanu.
Mēs atvainojamies par iespējamām neērtībām un ceram, ka šis skaidrojums palīdzēs labāk izprast situāciju. Ja Jums ir papildu jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27 27 57 57 vai rakstot uz [email protected].
Kurš izdod likumus? L Gym?