www.sudzibas.lv Lemon Gym Nelikumīga abonimenta pagarināšana.

Lemon Gym - Nelikumīga abonimenta pagarināšana.

Tik ļoti neprofesionāli un nepiedienīgi izkrāpt naudu!

Man bija aboniments uz gadu kas beidzās 22.04.2025
05.03.2025 tika veikta pilna šī abonimenta apmaksa!

un viss bija kārtībā līdz šai dienai!
Atnāk sms ka tiks nodots parādu piedziņai. Kas par sviestu. Klientu nummuri ir pieejami. Zvana nebija sms arī! Aplikācijā arī nekas neuzrādas.
Izrādās pēc abonimenta beigām automātiski pagarina kautkādu mistisku līgumu!
Kurš ticis atsūtīts epastā. Ši vēstule protams suragātpastā kuru neviens neredz!
Reāli jāmaksā par pilnīgi un galīgi neko! Pietam summa ne no mazākajām!
Operatore arī kas paceļ šī kantora telefonu pilnībā neieinteresēta risināt kautko.

Viss bez jebkādas cieņas un savstarpējās komunikācijas

22.05.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Lemon Gym Support Ответ от представителя 23.05.2025

Sveicināti!

Pateicamies par Jūsu saziņu. Mēs vēlamies piedāvāt profesionālu un precīzu atbildi uz Jūsu sūdzību.

Mēs sūtam e-pastus un īsziņas klientiem, kam līguma minimālais izmantošanas termiņš iet uz beigām, lai painformētu, ka termiņš iet uz beigām un piedāvātu jauno abonementu ar atlaidi. Parasti tas notiek 2-3 nedēļas pirms abonementa termiņa beigām un ziņas saņem visi klienti izņemot tos, kuri kāda brīdī saņemot no mums e-pastu atteicās no Lemon Gym vēstuļu saņemšanas vai nav devuši piekrišanu sūtīt Jums marketinga piedāvājumus.

Tajā dienā, kad Jums beidzās atlaide un stājās spēkā standarta mēneša maksa, Jums uz e-pastu bija atnākusi galvenā informācija par jauno beztermiņa abonementu. Ja Jūs sazinātos ar mums par līguma laušanu tajā pašā dienā, tad līguma laušana notiktu pēc 30 dienām.

Jūsu līgums ir noslēgts ar minimālo izmantošanas termiņu, kas ir noteikts uz konkrētu laika periodu, parasti uz 12 mēnešiem. Šajā periodā Jums tika piešķirta cena ar atlaidi. Tomēr, pēc atlaides perioda beigām, līguma nosacījumi paredz, ka stājas spēkā standarta cena, kas tika piedāvāta līguma noslēgšanas brīdī.

Mēs vēlamies norādīt, ka Jūsu līguma pirmajā lapā ir skaidri minēts šāds nosacījums:

"Ja Klients līdz Minimālā pakalpojumu izmantošanas termiņa beigām nav rakstiski informējis par abonementa (līguma) izbeigšanu, Līgums tiek pagarināts automātiski un ir spēkā uz nenoteiktu laiku. Vairāk informācijas skat. Vispārīgo līguma noteikumu 6. sadaļā (tostarp par Pakalpojuma sniedzēja tiesībām grozīt Pakalpojumu sniegšanas un (vai) Līguma izpildes nosacījumus)."

Turklāt, atbilstoši līguma punktam 6.3.1., līguma izbeigšanas gadījumā Jums ir jāinformē mūsu uzņēmums ne vēlāk kā 14 dienas pirms izbeigšanas datuma:

"6.3.1. Izvēloties līgumu ar 9 vai 12 mēnešus minimālo darbības termiņu, Klients Līgumu ar Pakalpojumu sniedzēju var izbeigt brīdinot Pakalpojumu sniedzēju ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienas pirms Klienta vēstulē norādītā Līguma izbeigšanas datuma." Tas nozīmē, ka par līguma pārtraukšanu var paziņot līguma darbības pirmājā dienā, lai turpmāk nedomātu par paziņošanu par līguma nepagarināšanu.

Saskaņā ar šiem noteikumiem, Jums bija iespēja izbeigt līgumu, ja Jūs nevēlējāties pagarināt to uz beztermiņa periodu. Jums vien vienkārši bija jāinformē mūs par Jūsu vēlmi.

Vēlamies arī visus portāla apmeklētājus informēt, ka klienti vienmēr tiek informēti par neapmaksāta rēķina esamību caur e-pastu un SMS, vairākkārt mēnesī. 60 dienu laikā mēs nosūtam aptuveni 8 atgādinājumus (rēķinus) par parādiem caur SMS un e-pastu. Šajā periodā katram klientam ir laiks, lai sazinātos ar mums, lai atrisinātu visus jautājumus.

Ja Jums ir palicis kāds neatbildēts jautājums, droši gaidīsim Jūsu zvanu uz numuru +371 27 27 57 57, vai Jūsu vēstuli uz [email protected]

I

Комментарии (6)

T TransportsK 22.05.2025

Nevis nelikumīgi, bet saskaņā ar līgumu, kura nosacījumiem piekritāt, kad nelasot ielikāt ķeksīti par piekrišanu tā nosacījumiem.

I IK2+ 22.05.2025

Par kādu ķeksi no Jūsu puses iet runa ja pat vestule netika izlasīta!

( ( ͡❛ - ͡❛) 22.05.2025

Nākamreiz , pirms ko parakstāt , kārtīgi izlasāt noteikumus. tam skaitā punktus, kurā rakstīts, ka pēc 12 mēnešu līguma beigām abonents tiek automātiski pagarināts un ,lai pārtrauktu abonementu ir jābrīdina 30 dienas iepriekš aizpildot līguma laušanas pieteikumu.
Kamēr neiesniegsiet līguma laušanas pieteikumu, Jums skaitīsies spēkā esošs abonents un krāsies abonēšanas maksas parāds.

T TransportsK 22.05.2025

*ķeksīti vai parakstu - mūsdienās arvien biežāk līgumi tiek parakstīti attālināti elektroniski, kad nepieciešams apliecinājums par iepazīšanos ar līguma noteikumiem.

M memesupreme122 22.05.2025

Kārtējais - ajj līgumu nelasīšu, apdirsīšo vēlāk frukts.

T Tautins 23.05.2025

Es tiešām nebrīnos, ka Jums tas līguma pagarinājums bija pārsteigums, Jūs pat rakstīt NEPROTAT, kur nu vēl izlasīt. Un neskaitāmiem reižu ir rakstītas sūdzības par to, ka viņi pagarina.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы