Lemon Gym - Maldīga līguma noslēgšana
Es neieteiktu slēgt līgumu ar šo sporta zāli!
Līguma noslēgšana ir ātra, neskaidra un maldinoša – pietiek tikai ar vienu “jā” telefona sarunā ar klientu apkalpošanas centru, lai jūs jau tiktu piesaistīts līgumam, pat to iepriekš neredzot.
Pat ja nekad neesat pieslēdzies savam Lemon Gym kontam vai veicis pirmo maksājumu, viņi turpinās sūtīt rēķinus katru mēnesi un beigās draudēs ar parādu piedzinējiem.
Turklāt pašā līgumā, 6.1. punktā, skaidri norādīts:
"Līgums stājas spēkā tā parakstīšanas dienā un ir spēkā līdz abu Pušu ar šo Līgumu uzņemto saistību pilnīgai izpildei."
Taču nekāda faktiskā paraksta nav – ne fiziska, ne elektroniska, ir tikai "jā" vārds un automātiski atķeksēta piekrišana uz visiem punktiem jūsu Lemon Gym kontā.
Viņi uzskata, ka līgums ir spēkā tikai uz telefonsarunas pamata, jo attiecināms distances līguma likums. Taču nav iespējams sarunas laikā pilnvērtīgi izvērtēt visus abonementa nosacījumus, kurus ātri un virspusēji izklāsta. Jā, tiek dota 14 dienu atteikuma iespēja, taču sarunā netiek skaidri uzsvērts, ka arī bez pirmā maksājuma veikšanas līgums automātiski stājas spēkā un rēķini tiks piestādīti tik un tā.
Šādā veidā lielāko daļu klientu nepiesaista – tos tikai apkrāpj. Vai šī sporta zāle vēlas lojālus, apmierinātus klientus vai vienkārši veidot kaudzi neapmierinātu cilvēku, kas neapmeklē zāli un neiesaka citiem?
Bet, protams, ja uzņēmums nespēj pelnīt godīgā ceļā, tad atliek vien “nopelnīt” uz tiem, kas uzķeras uz telefonsarunām un neizlasa visus līguma punktus.
Ļoti negodīgi un nepieņemami.
Sveicināti!
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi un veltījāt laiku saziņai ar mums. Mēs augstu vērtējam Jūsu atsauksmes un cenšamies sniegt profesionālu un precīzu atbildi uz Jūsu iesniegto sūdzību.
Vēlamies informēt, ka abonementa iegāde telefoniski tiek uzskatīta par distances līgumu. Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 šāds līgums ir juridiski saistošs un tā noslēgšanai nav nepieciešams fizisks paraksts. Telefonsarunas laikā Jums tiek sniegta informācija par pakalpojumu, līguma noteikumiem, kā arī dota iespēja sniegt apzinātu piekrišanu.
Mēs arī vēršam uzmanību, ka klientam tiek piešķirtas 14 dienu atteikuma tiesības, kā tas noteikts gan likumā, gan tiek izskaidrots telefonsarunas laikā un norādīts e-pastā, ko Jūs saņemat pēc sarunas ar galvenajiem līguma nosacījumiem. Šajā termiņā ikvienam klientam ir tiesības atteikties no pakalpojuma, neatkarīgi no tā, vai ir veikts pirmais maksājums.
Papildus norādām, ka pēc telefonsarunas Jūsu pašapkalpošanās profilā tiek pievienots līgums, ar kuru Jūs varat iepazīties un lejupielādēt sev ērtā laikā.
Atgādinām, ka līguma noteikumos ir iekļauts arī šāds punkts:
- 4.1.5. Ja Klients nesamaksā pirmo iemaksu Līgumā norādītajā kārtībā, uzskatāms, ka Klients nav atteicies no Līguma un tas ir spēkā esošs.
Pamatojoties uz Jūsu komentāru, esam saņēmuši Jūsu pieprasījumu par telefonsarunas ierakstu. Mēs to sagatavosim un nosūtīsim Jums, lai Jūs varētu pārliecināties, ka no mūsu puses viss tika korekti izskaidrots un noformēts atbilstoši normatīvajiem aktiem. Lūdzam pēc ieraksta saņemšanas šo sūdzību slēgt ar statusu “Atrisināts”.
Ja Jums rodas kādi jautājumi vai nepieciešama papildu informācija, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz +371 27 27 57 57 vai rakstot uz [email protected]. Mēs vienmēr esam gatavi palīdzēt!
Комментарии (2)
Nepiekrītat nekad un nekam, ja nezināt vai nesaprotat nosacījums, uzdodiet jautājumus un ja neatbild uz tiem tieši, pārtrauciet sarunu.
Jūsu situācijā es prasītu sarunas ierakstu, taču baidos, ka nāksies iesaistīt juristu, lai pie tā tiktu. Ja esat pārliecināta, ka sarunas laikā Jums neteica, kā izmantot savas 14-dienu atteikuma tiesības, tad ir cerība.
Jebkurā gadījumā, pirmā instance kurā grieztos ir PTAC.
Paldies. Sarunas ierakstu esmu pieprasījusi jau pāris dienas atpakaļ. Atbildi vēl gaidu.