www.sudzibas.lv Lemon Gym Līguma slēgšana

Lemon Gym - Līguma slēgšana

Samaksāju €145, lai slēgtu līgumu, visu laiku ir problēmas ar sistēmu, uzrodās jauni noteikumi par kuriem līgumā nekas nav teikts, piemēram, kad es parakstīju līgumu nekas nebija teikts par 8 iesaldēšanas reizēm.
Nekas nav teikts par termiņu kurā drīkst iesaldēt līgumu, 3 dienas pirms jauna mēneša nav iespējams to iesaldēt.
Visu laiku problēmas ar dušu, vairākas reizes tika saņemti e-pasti, ka duša nestrādā.
Silti iesaku samaksāt vairāk par mēnesi citā uzņēmumā nekā izmest naudu, jo neviens nezin, kas notiks gada laikā un maksāt par sporta zāli kuru nav iespējams apmeklēt dzīves apstākļu dēļ ir bezjēdzīgi.
Uzņēmums nodod informāciju debitoriem un vēršas tiesā ja netiek apmaksāts parāds.

26.04.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Lemon Gym Support Ответ от представителя 27.04.2023

Labdien!

Pateicamies par Jūsu ziņu!

Lai gan mums ir žēl, ka Jūs piedzīvojāt negatīvu pieredzi mūsu klubā, mēs vēlamies atzīmēt, ka lielākā summa par līguma laušanu tika piemērota, jo abonementa minimālais derīguma termiņš bija tuvu 12 mēnešu periodam. Tomēr, mēs klientiem piedāvājam vairākas iespējas līguma laušanai, lai izvairītos no lielas atmaksas, piemēram, līguma pārrakstīšanu uz citu personu vai abonementa turēšanu līdz minimālajam derīguma termiņam, ja tas ir izdevīgāk klientam.

Turklāt, mēs piedāvājam arī abonementa iesaldēšanas iespēju, piemēram, 4 bezmaksas iesaldēšanas nedēļas Premium gada abonementiem un maksas iesaldēšanu līdz 8 nedēļām gada laikā. Tomēr, abonementa iesaldēšana neatrisina agrās līguma laušanas atlaides atmaksu, jo katra iesaldēšana pagarina minimālo derīguma termiņu (pēdējo abonementa dienu) uz to pašu laika periodu uz kuru tika iesaldēts abonements.

Parakstot pie mums līgumu mēs nekādā gadījuma nevaram grozīt līguma punktus un pievienot jaunus līguma punktus, klientam tiek izsūtīts līgums abonementa formēšanas brīdī, kā arī digitālo līguma kopiju klientam ir iespēja saņemt savā Man Lemon Gym profilā, jebkurā laikā, sazinoties ar mums.

Attiecībā uz Akropoles kluba dušu problēmām, mēs informējam klientus par ūdens neesamību un daram visu iespējamo, lai visas dušas kabīnes būtu pieejamas pēc iespējas ātrāk.

Tikai pēc diviem neapmaksātiem mēnešiem, mēs apturam abonementu un ieeju klubā. Parāda gadījumā, klientam tiek sūtīti atgādinājumi par rēķina apmaksu, un tikai pēc tam informācija par parādu tiek nodota parādpiedziņas kompānijai.

Lūdzam sazināties ar mums, lai kopīgi atrisinātu šo situāciju, izmantojot telefonu +371 27275757 vai rakstot mums uz e-pastu - [email protected].

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы