Lemon Gym - Izspiešana

Vienpusēji pagarina līgumu, uz tā pamata ka iepriekšējais ir beidzies. Kad prasu to pārtraukt, vēlas iekasēt maksu par vēl mēnesi uz priekšu, kaut arī savlaicīgi informēju ka pakalpojumu neizmantošu. Kategoriski atsakās sadarboties ar klientu - aizbildinās ar līgumu. Līgums, tā ir vienošanās starp 2 vai vairāk pusēm. Normālos apstākļos puses, bez viltus un maldiem, panāk vienošanos, kas ir labvēlīga abām pusēm, arī mainot līguma sastāvu, bet noteikti ne šis uzņēmums. Te Lemon gym izmanto pirms vairāk kā gada noslēgta līguma apakšpunktu lai izspiestu pēdējo santīmu no klienta. Neizskata nekādu vienošanos ar klientu, tikai "līgums, līgums, līgums", attiecīgi nulle sadarbības vai pretimnākšanas. Lemon gym ar šādu attieksmi ir zaudējis ilggadēju klientu, un arī turpmāk es visiem ieteikšu neapmeklēt šo klubu. Jebkura normāla iestāde ir pretimnākoša un piedāvā risinājumus, bet Lemon gym uzstāj, ka klientam kurš pakalpojumu nelieto, pēc līguma izbeigšanas būtu vēl kautkas jāmaksā. Likuma priekšā droši vien ka taisnība viņiem ir, bet nekad nēesmu saskāries ar tik briesmīgu klientu servisu un necieņu. Paldies par uzmanību.

30.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Lemon Gym Support Ответ от представителя 04.07.2025

Sveicināti!

Pateicamies par Jūsu saziņu. Mēs vēlamies piedāvāt profesionālu un precīzu atbildi uz Jūsu sūdzību.

Mēs sūtam e-pastus un īsziņas klientiem, kam līguma minimālais izmantošanas termiņš iet uz beigām, lai painformētu, ka termiņš iet uz beigām un piedāvātu jauno abonementu ar atlaidi. Parasti tas notiek 2-3 nedēļas pirms abonementa termiņa beigām un ziņas saņem visi klienti izņemot tos, kuri kāda brīdī saņemot no mums e-pastu atteicās no Lemon Gym vēstuļu saņemšanas vai nav devuši piekrišanu sūtīt Jums marketinga piedāvājumus.

Tajā dienā, kad Jums beidzās atlaide un stājās spēkā standarta mēneša maksa, Jums uz e-pastu bija atnākusi galvenā informācija par jauno beztermiņa abonementu. Ja Jūs sazinātos ar mums par līguma laušanu tajā pašā dienā, tad līguma laušana notiktu pēc 30 dienām.

Jūsu līgums ir noslēgts ar minimālo izmantošanas termiņu, kas ir noteikts uz konkrētu laika periodu, parasti uz 12 mēnešiem. Šajā periodā Jums tika piešķirta cena ar atlaidi. Tomēr, pēc atlaides perioda beigām, līguma nosacījumi paredz, ka stājas spēkā standarta cena, kas tika piedāvāta līguma noslēgšanas brīdī.

Mēs vēlamies norādīt, ka Jūsu līguma pirmajā lapā ir skaidri minēts šāds nosacījums:

"Ja Klients līdz Minimālā pakalpojumu izmantošanas termiņa beigām nav rakstiski informējis par abonementa (līguma) izbeigšanu, Līgums tiek pagarināts automātiski un ir spēkā uz nenoteiktu laiku. Vairāk informācijas skat. Vispārīgo līguma noteikumu 6. sadaļā (tostarp par Pakalpojuma sniedzēja tiesībām grozīt Pakalpojumu sniegšanas un (vai) Līguma izpildes nosacījumus)."

Turklāt, atbilstoši līguma punktam 6.3.1., līguma izbeigšanas gadījumā Jums ir jāinformē mūsu uzņēmums ne vēlāk kā 14 dienas pirms izbeigšanas datuma:

"6.3.1. Izvēloties līgumu ar 9 vai 12 mēnešus minimālo darbības termiņu, Klients Līgumu ar Pakalpojumu sniedzēju var izbeigt brīdinot Pakalpojumu sniedzēju ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienas pirms Klienta vēstulē norādītā Līguma izbeigšanas datuma." Tas nozīmē, ka par līguma pārtraukšanu var paziņot līguma darbības pirmājā dienā, lai turpmāk nedomātu par paziņošanu par līguma nepagarināšanu.

Saskaņā ar šiem noteikumiem, Jums bija iespēja izbeigt līgumu, ja Jūs nevēlējāties pagarināt to uz beztermiņa periodu. Jums vien vienkārši bija jāinformē mūs par Jūsu vēlmi.

Ja Jums ir palicis kāds neatbildēts jautājums, droši gaidīsim Jūsu zvanu uz numuru +371 27 27 57 57, vai Jūsu vēstuli uz [email protected]

B

Комментарии (4)

krāslavietiss 30.06.2025

Interesanti, kā gadiem ilgi, tas viņiem iet cauri. Viena no firmām, par kuru visbiežāk sūdzās.

( ( ͡❛ - ͡❛) 30.06.2025

Līgumi un noteikumi sastādīti atbilstoši LV likumdošanai. Ja gribas ko mainīt, tad jāsāk parakstu vākšana vai jāgaida, kad nāks kāda direktīva no Eiropas.
Parakstot, klients piekrīt, ka uzņēmums pēc gada, ja klients nav paziņojis citādi, automātiski pagarina līgumu.

krāslavietiss 01.07.2025

Paldies par skaidrojumu. Īsi un kodolīgi :). Es tik labi neorientējos tajā visā.

Good Intentions 30.06.2025

Viss ir skaidri rakstīts par atcelšanu, automatisko pagarināšanu un pilno mēnesi. Vienkārši, ja esi ... kurš nelasa, tad arī firma uz to pelna.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы