Itella - Slikts serviss visos veidos
Gadu pēc gada, nemainīgi sliktākie kurjerservisa pakalpojumi Latvijā! Tomēr iespaidīgi, ka šis uzņēmums joprojām pastāv. Un protams, pirmais ko ieraugu atverot sūdzības.lv, ir kāda cita cilvēka sūdzība par itella.
Nu tad beidzot kāda firma mani ir novedusi līdz sūdzības rakstīšanai internetā...
No kādām 10 itella piegādēm kuras esmu saņēmis pēdējo gadu laikā, ir tikai bijusi viena kuras rezultātā man netika galīgi sabojāts garīgais un/vai pasūtījuma iepakojums.
Problēmas:
-teju katru reizi sūtījuma iepakojums ir sasists, saplēsts vai vienkārši izvārtīts pa baisiem netīrumiem.
-vadītāji regulāri ir ļoti aizkaitināti un ļoti prasti izsakās pret klientu gan klātienē gan pa telefonu. Met nost klausuli kamēr preces saņēmējs vēl nav beidzis runāt. Kā reiz šodien uz mani vadītājs izbļaustījas par to, ka es neesot Gana laicīgi iznācis ārā, pēc tam kad vadītājs pats kaut kur aizbrauca tālāk un es uz ielas viņu nesagaidīju un nācās otrreiz nākt laukā. Protams kad šādam cilvēkam atkārtoti laipni atbild, viņš arī mazliet nomierinās.
-itella klientu serviss vispār reti kad sazvanāms, un kad izdodas, tad arī baigos šķeršļus jāpārvar lai saņemtu sūtījumu (vai nu kāds saputrojies ar piegādes datiem, vai piegādi centās veikt kamēr neviens nebija mājās un tagad man ilgi jāgaida vai kāds cits risinājums jāmeklē) .
Risinājums:
manuprāt vienīgais lietderīgais, ko šeit var darīt, ir censties ieviest lielas pārmaiņas uzņēmumā, vēršot personāla uzmanību uz citām vērtībām (t. Sk. Labs klientu serviss) . Pieņemu ka itella vienkārši piedāvā zemākās Cenas tirgū, un tāpēc arī nesanāk izķert tos labākos darbiniekus.
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Добавить комментарий