Itella - Slikts serviss, meli
Sveiki, gaidu divas paciņas no Vācijas. Cm176085573de un cm176085879de
sistēmā rakstīts, ka kurjers esot bījis pie manām durvīm, bet manis neesot bījis mājās. Tā nav taisnības, jo tieši 21 un 22. Janvārī es bīju visu dienu mājās.
Nav arī zvanījuši, vai devuši jebkādu ziņu par pasūtījumu. Sazvanīt klientu servisu - nav iespējams. Gaidīju kādas 30 minūtes, pa apli iet viens un tas pats ieraksts. Kas jau daudz ko liecina par kompāniju, tāpēc ka pat ierakstā saka lai rakstu epastu. Gaidīšu vēl pāris dienas, ja nebūs paciņas, rakstīšu oficiālu sūdzību par klientu krāpšanu.
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi [email protected] un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Комментарии (6)
Arī oficiālu sūdzību nemaz nav tik viegli uzrakstīt. Mēģināju to darīt, bet jāaizpilda 100 dažādi papīri.
Kad ir juristi ģimenē tas vairs nav tik grūti)
Izmantoju itellu jau pāris gadus, lielā sajūsmā neesmu, bet piegādā laicīgi, kurjers vienmēr piezvana iepriekš un ir ļoti laipns, pakas gan ir biznesam, varbūt pret privātpersonām attieksme savādāka, nemācēšu teikt. Bet no savas pieredzes varu teikt ka 99% problēmu ar viņiem ir no tā ka uz pakas nav norādīts saņēmēja telefona numurs, tad pat necenšas piegādāt, vienkārši atzīme ka bijis kāds šķērslis utt. Mans ieteikums būtu AR LIELIEM burtiem norādīt uz pakas savu tālruni, tad arī vairs nebūs problēmu, jo padomājiet paši- šādi braucot kurjeram tā ir laimes spēle vai Jūs būsiet mājās vai nē. Un jā, Jūs protams pasūtot norādijāt telefona numuru, bet varu teikt ka gandrīz 50% gadijumu izsūtītājs tālruni neraksta, ja vien speciāli to nepieprasa. Noslēgumā varu teikt, ka ir bijušas problēmas ar itella iepriekš, bet kopsummā esmu apmierināts, jo tomēr pakalpojuma cena ir daudz zemāka kā dpd vai ups!
Uz visām DHL paciņām ir norādīts numurs, no divām pusēm. Viss ir kārtībā, kāmer paciņa ir pie DHL, tiklīdz tā nokļūst pie itella sākas problemas.
Varbūt pret biznes partneriem viņiem ir prioritāra atieksme, bet tiešām tādas nav pret privātpersonām.
Līdzīgs gadījums, paka joprojam nav sanemta, sazvanījos ar PTAC, tur teica, lai runajot ar nosūtītāju, jo vinam ir maksats par piegadi.Nosutitajam ligums ar DHL, tam ar Itella, murgs kkads
Jaukie un Ļoti svarīgie Latvijas paciņu saņemeji! Varam būt pateicīgi ka kāda kompānija ir ar mieru piegadāt sūtijumus no Eiropas par tādu cenu. Vai nu varat iepirkties Kīnā -tur ir daudz veikalu pat ar bezmaksas piegādēm!