РешеноItella - Piegādes saskaņošana
Kā tas iespējams, ka 2020. gadā ir tik de**** sistēma. Es pirms nedēļas pasūtu internetā preces un man šodien zvana kurjers un saka - esmu lejā. Man tagad nedēļu jāsēž mājās un viņš jāgaida? Un tad vēl jāklausās tā pukstēšana, ka viņam maršruti čakarējas.
Ņemat piemēru kaut no DPD - tie vismaz atsūta sms, ka stundas laikā būs norādītajā adresē un piedāvā to mainīt nekavējoties un nosūtīt citur vai citā dienā.
Pat nedomājot par mums - klientiem - cik jūs izmīžat naudu dzenājot kurjerus 100x pa Rīgu.
Nemaz negribas domāt kādi vēl sū** notiek jūsu kantorī.
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Sazvanīja mani Itella un laipni izrunājāmies, noskaidroju, ka Itella no rīta sazinotie ar saņēmējiem, bet šoreiz konkrētais kurjeris nebija izpildījis savu darbu.
Комментарии (5)
Nepiegādā pasūtījumu, Uz [slēpt]@itella.com un telefona zvaniem neatbild.
Rakstīts ka piegāde bija 16. janvārī.
Un DIVAS NEDĒĻAS vairs ne vienas ziņas.
Paka Nr. CC220223651DE .
Ļoti gaidu atbildi !
Kompānija nepiedāvāja nevienu risinājumu manas problēmas risināšanai
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Itellai ir burvīga sistēma, man vislabāk patīk tās īsziņas ko viņi sūta, citēju: “Jūsu sūtījums Amazon [numurs], tiks piegādāts uz [adrese] tuvākajās darba dienās laikā no plkst 8.00 līdz 18.00.”
Ha ha hā, katru reizi smiekli nāk izlasot
Dauņi vienkārši, citu variantu nav.