Itella - Nepareizs PIN kods
Man tika nosūtīta ziņa, ka ir piegādāta paka, tomēr pin kods nav pareiz un pakomāts rada, ka identifikācija nav izdevies. Joprojām nevaru tikt pie sava sūtījuma. Esmu vairākas dienas griezusies pie pakomāta un ievadījusi atsūtīto pin kodu tajā pakomatā, kas bija pieminēts ziņā, tomēr katru reizi man radījās viena un tā pati ziņa “identifikācija nav izdevies”. Rakstīju Itella gan e-pastā, gan uz tel. Numuru, kā arī zvanīju uz norādīto tel. Numuru, bet neviens neceļā klausuli.
Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi. Diemžēl mūsu zvanu līnijas ir ļoti noslogotas sakarā ar liela daudzuma pieprasījumu apstrādi. Pēc iespējas lūdzam Jūs saziņai izmantot mūsu mājas lapas kontakta formu https://itella.lv/sazinieties-ar-mums/ vai rakstot mums ziņu https://www.facebook.com/SmartpostLV norādot sūtījuma numuru - visi saņemtie pieprasījumi tiek apstrādāti ne vēlāk kā tekošās vai nākamās darba dienas laikā.
Paldies,
Itella Klientu atbalsta komanda
Cien., Klient,
Lūdzu, pārliecinaties, ka esat pie pareizā uzņēmuma pakomāta, jo mūsu Smartpost termināļiem nav ekrāna uz, kura varētu parādīties Jūsu minētais paziņojums "identifikācija nav izdevusies".
Smartpost termināļiem katras durtiņas ir aprīkotas ar atsevišķu slēdzeni, kas tiek atvērta ar īsziņā nosūtīto PIN kodu.
Ja Jums joprojām ir kādas neskaidrības vai papildus jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums, aprakstot situāciju mūsu mājas lapā https://itella.lv/sazinieties-ar-mums/
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Добавить комментарий