Itella - Ļoti slikts serviss
Sūtījums no Dānijas. Tika izsūtīts 27. Novembrî, pacietīgi gaidīju 2,3,4 nedēļas.. Sāku meklēt savu noklīdušo sūtījumu, telefoniski itella nav sasniedzama. Aizsūtot ziņu epastā, tiek konstatēts, ka nav pievienots saņēmēja telefona numurs un nav iespējams nodot sūtījumu. Risinām situāciju, aizsūtu tel. Nr. , saņēmu atbildi - sūtījums tiks piegādās dažu dienu laikā. Ok, visādi gadās…pēc gandrīz 2 nedēļu gaidīšanas, sazinoties ar Itella, secinājums, ka sūtījums ir atgriezts atpakaļ uz izsūtīšanas valsti, telefona numurs ir pievienots pārāk vēlu un par atkārtotu sūtīšanu protams, maksā klients. Lieki pieminēt, ka šo 6 nedēļu laikā itella nekādīgi nesazinājās ne ar saņēmēju, ne ar sūtītāju.
Cien. Vanesa,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi.
Lūdzam Jūs pievērst uzmanību - veicot sūtījumus no interneta veikaliem. Lūdzam pārliecināties, vai ir norādīts pareizs telefona numurs, kā arī vairākās interneta veikalu platformās ir speciāli nepieciešams sniegt piekrišanu nodot savu kontaktinformāciju piegādes izsekošanas vajadzībām. Lūdzam iepazīties ar detalizētu aprakstu mūsu mājas lapā - https://itella.lv/jaunumi/ka-noformet-pasutijumu-bestsecret/
Diemžēl, ja telefona numurs ir nepareizs vai arī nav norādīts, tad sūtījuma piegādes mēģinājums var būt neveiksmīgs un sūtījums pēc noteiktā dienu skaita tiek atgriezts nosūtītājam.
Lielu sūtījuma apjomu rezultātā mūsu Zvanu Centra speciālistiem ne vienmēr izdodas apturēt sūtījuma atgriešanu - lūdzu, atvainojiet, ja esam snieguši neprecīzu informāciju.
Ja vēl kā varam palīdzēt, lūdzu, sazinieties ar mums.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Комментарии (2)
Itella ir Itella - nekas labs, bet numurs ir jāpievieno.
Noskaidroju no sūtītāja puses, ka visa kontaktinformàcija tika pievienota jau izsūtīšanas brīdī.