Itella Logistics - Netur solījumu piegādāt paku, atgriež sūtītājam!
Vienojāmies pa telefonu, ka paciņu piegādās man 16. septembrī. 17. septembrī zvanu un prasu kāpēc nav paciņas. Atbilde - notikusi kļūda, paciņa jau nosūtīta atpakaļ (sanāk, uz Angliju). Kurš maksās otrreizējas piegādes izdevumus? Pēc šī jautājuma Itella sūta mani pie nosūtītāja, sāk runāt par kaut kādiem viņu līgumiem. Bet es jau noskaidroju ar nosūtītāju, ka mani zaudējumi ir mazliet virs 5 EUR. Piemērs tam kā strādā Itella.
Labrīt!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Piebildīšu, ka Itella atvainojās par kļūdu un lai kaut kā uzlabotu situāciju, atsūtīja dāvanu.
Комментарии (4)
Sazvanit nevar, uz epastiem neatbild, paku izsekosana rada, ka sutijumu meginaja nodot adresatam, bet ar mani neviens nesazinajas, sutijumu gaidu no 7.01. Itella, jus ko a.. jeli?
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Nevar veikt piegādi kā pienākās, zvana tikai kad ir jau pie durvīm, konkurenti liek iekšā, neticami ka tiek lietots kā amazon piegādātājs Latvijā. Nekad nelietotu un neieteiktu.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību