Itella - Kļudas un nelaipna apkalpošana
Itella nevarēja piegādāt sūtījumu trīs dienas. Viņi izsūta sms ar informāciju ka var mainīt saņemšanas veidu (pēc adreses vai pakomātā) , neskatoties uz to, ka bija atzīmēts pakomāts. Kurjers atbrauc uz mājām. Un zvanot, ka viņš esot pie durvīm, bija ļoti nepamierināts, ka mājās neviens nav. Vēl labāk kurjers atteicās apkalpot cilvēku, jo viņš runāja krievu valodā un nometa klausuli. Kad viņam pārzvanīja un jau runāja latviešu valodā, viņš turpināja runāt gandrīz kliedzot un atkal nometa klausuli. Itella vajadzēja piegādāt šo pašu sūtījumu nākamajā diena, bet atkal saņemts sms, ka paka ir nepareizi aplīmēta! Un dodas atpakaļ uz pakošanas centru. Trešā diena un sms, ka kurjers būs pēc adreses! Kur atkal pazuda informācija par pakomātu? !? ! Neviens darbinieks atbildēt nevarēja.
Un šis jau trešais gadījums, bad tieši Itella nevar laicīgi piegādāt sūtījumu un bez problēmām. Ir jārēķinās ar +2/3 dienām.
Labdien!
Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzu, sazinaties ar mums uzrakstot privāti ziņu uz "Smartpost Latvija" Facebook lapu.
Paldies,
Itella Klientu atbalsta komanda
Комментарии (1)
Itella bija nosūtīts oficiāls epasts ar sūdzību un visiem print screen no sms. Un reākcijas nav nekādas.