Clix.lv - Slikts serviss
03.07.20. Internetveikalā Clix.lv pasūtīju akumulatora lādēšanas ierīci Yato-8300. Darbiniece piezvanīja un pateica, ka prece nav noliktavā. Jautāja vai gaidīšu 2 nedēļas, kad atbildēju, ka jā - teica, ka došot ziņu, kad prece būs noliktavā. 29.07.20. Piezvanīju un jautāju, kad būs prece. Tad darbiniece atbildēja, ka neesmu veicis priekšapmaksu. Opā! Pirms tam tāda runa vispār nebija! Netiku arī e-pastā saņēmis nekādu rēķinu!
Комментарии (10)
Nēesmu saskārusies ar tik sliktu interneta veikalu. Iesaku pilnīgi visiem kuri vēlas ko pasūtīt 100 x padomāt vai tiešām jums to vajag. Pasūtot preci un pārskaitot naudu automātiski šī firma aizmirst par jūsu esamību un zvanot nevar sazvanīt jo neceļ klausuli. Sazvanīt var tikai tādā gadījumā ja zvani no cita num. Aizbraucot uz turieni attieksme briesmīga, tāds iespaids ka sieviete kas tur strādā ņirgājas par tevi. Pasūtījumu Sola pec nedēļas un protams ka prece nav un piegade apmaksātā arī nav. Pēc 3 nedēļu gaidīšanas un zvanot no cita num atbilde ir ka vel nedēļa jāgaida vai vispār tā prece būs. Krāpnieki
Ja pirmo reizi iepērcies internetveikalā, tad vispirms pārliecinies par piegādes laiku. Protams, ja vēlies nopirkt pa lēto nav jāčinksts, ka prece kavējas. Tad aizej un nopērc fiziskā veikalā uz vietas. Pats arī gaidīju preci 2.ned. bet darbiniece bija laipma un neņirgājās. Ja pa durvīm jau ienāc neapmierināts, tad nav jāizgāž dusmas uz darbinieku..var arī paklusēt. Un šaubos, ka darbinieki zina, katru klienta telefona nr. kas viņiem zvana, lai speciāli neceltu klausuli..
Заказал товар, кроме электронного ответа, что заказ принят ничего. Написал на почту, также ни какой коммуникации. Потерял месяц с ними, не советую терять время у них.
Pasūtīju preci, kuru gaidīju 5 nedēļas. Pēdējās divas nedēļas zvanīju uz uzņēmuma kontakttālruni, lai noskaidrotu vai prece ir izsūtīta no lielās noliktavas velns zin kur. Nekā, beigās vienojāmies, ka nauda tiks atsūtita atpakaļ. Kā darbiniece minēja - 5 darba dienu laikā. Nu jau laiks pagājis, kā naudas nav, tā nav. Sazvanīt arī nevar.
Sanāca sazvanīt uzņēmumu no cita numura, naudu pārskaitīja momentāli, laikam pareicoties dusmīgajai vīrieša balsij. Noteikti neiesaku šī internetveikala pakalpojumus.
NEKAD nepārskataitiet naudu šāda tipa interneta veikaliem (izņemot lielos elkor, euronics, u.c). Tikai naudas apmaiņa pret preci! Un tad padomājiet vai Jums to vajag, jo ja preci gribēsiet apmainīt pret naudu vai garantijas laikā notiks defekts 100% kad naudu Jūs savu neredzēsiet kad nodosiet preci!
Es gaidīju savu pasūtījumu 5 nedēļas, katru nedēļu viņi man saka
-Piektdien jūsu pasūtījums būs gatavs.
Es viņiem zvanu piektdien, lai uzzinātu, kur ir mans pasūtījums, un viņi neceļ klausuli.
Labāk ir pasūtīt nedaudz dārgāk citā veikalā, nekā klausīties, kā clix.lv melo saviem klientiem.
NEKAD nepārskataitiet naudu šāda tipa interneta veikaliem (izņemot lielos elkor, euronics, u.c). Tikai naudas apmaiņa pret preci. Un tad padomājiet vai Jums to vajag jo ja preci gribēsiet apmainīt pret naudu vai garantijas laikā notiks defekts 100% kad naudu Jūs savu neredzēsiet kad nodosiet preci!
Visbriesmīgākais serviss kāds ir piedzīvots! Nekad nesūtiet neko no šiem krāpniekiem. Preces uz vietas nav, neviens neko nezin,naudu nevar atgriezt laikā jo savā starpā darbinieki nekomunicē vispār un attieksme pilnīga 0.
Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.
Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.
Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!