www.sudzibas.lv Clix.lv 1clix.eu - Krāpšana

РешеноClix.lv - 1clix.eu - Krāpšana

3 nedēļas gaidu pasūtījumu loi/524/24050, šīs nedēļas sākumā par piegādi teica ka būs 27.11, bet kustības nekādas. Uzrakstīju, ka dodu iespēju līdz pirmdienas vakaram (02.12) sākt piegādi ar izvēlēto kurjeru un izsekošanas nr. Vai atgriezt maksājumu. Bet tā kā veikala saits vairs nestrādā, izskatās ka bez Ptac iesaistes naudu neatgūt.

29.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено Mozyy 01.12.2024

Mājaslapā jauns uzraksts - ''Veikals šobrīd nestrādā,
par pasūtījumiem un citiem jautājumiem saiznāties pa tālruņiem: +37124504091 vai [slēpt]@1clix.eu''

Cerēsim, ka arī kaut ko atbildēs jaunajā darba nedēļā...

Дополнено Mozyy 09.12.2024

Saņēmu zvanu no darbinieka, laipns un ļoti atvainojās par situāciju. Vienojāmies par daļēju piegādi tuvākajās dienās un atlikušo daļu atmaksāt, kad būs iespēja.

Жалоба успешно разрешена Mozyy 05.01.2025

Piegādāja 1/3 precēm, atlikušā summa atgriezta.

M

Комментарии (7)

Good Intentions 30.11.2024

Neiesaku šeit sūtīt.

E Ernest7999 02.12.2024

2 reizes, uzlikuši to pašu nestrādājošo telefoni un e-pastu, gudrinieķi. Vnk.ņirgašana.

K Klients 06.12.2024

Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.

Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.

Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!

K Klients 09.12.2024

"...atlikušo daļu atmaksāt, kad būs iespēja"

Kad?

M Mozyy 09.12.2024

Stāsta, ka rakstot iesniegumus uz iestādēm/bankām un risina konta atjaunošanu, Datumu nedeva. Manā gadījumā tā summa būtu mazākā daļa no visa pasūtījuma tapēc varu ari pagaidīt, jo runājot tomēr ļoti nelikās, ka kaut ko cenšas melot vai turpināt krāpties un lieki kavēt lietas. Protams, zinu te daudzi nav pat nevienu ziņu saņēmuši un tā arī teicu, lai atbild uz e-pastiem utt.

Es rakstīju uz Paysera, liekas ka tas iespējams palīdzēja. Kamēr tas konts ir iesaldēts, tāpat Paysera nekādu naudu nav spējīgi atgriezt, bet viņi raksta pārdevējam un pieprasa atbildi, tāpēc iesaku to pamēģināt, ja vēl nav mēģināts vai arī zvanīt uz +371 20609997 kamēr kāds paceļ, jo šis Nr. ir aktīvs.

M Mozyy 09.12.2024

E-pasts no Paysera

"Hi,

We wanted to inform you that today we received a response from the merchant regarding your order LOI 524 24050. They have partially received the items and are ready to proceed with the delivery of the available items.

For the undelivered items, the merchant will issue a refund.

Thank you for your understanding, and please let us know if you need further assistance."

K Klients 09.12.2024

Izskatās ka jums ir paveicies. Sounds like a happy ending.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы