РешеноClix.lv - Krāpšana

Pasūtījums Loi/524/23703 par 342,50eur. Nauda ir samaksāta, par preces statusu nav nekādas informācijas. Telefons izslēgts, uz e-pastu neatbild, mājaslapā izslēgta. Veikals lieto Lietuvas banku. Esmu naudas/laikā zaudējuma. Pirku preci dāvanai, tagad nezinu ko darīt. Gaidīt, sūdzēties...
Neapmierināja piegāde neapmierināja klientu serviss , prece neatbilst aprakstam.

29.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено Deniss767 29.11.2024

Tagad viņi atbildeju man es gaidu veni pak kods

Дополнено Deniss767 29.11.2024

Saņēmu Omniva kodu un gaidu piegādi.

Дополнено Deniss767 03.12.2024

Saņemu 3 preces no 4 tagad gaidu pēdejo preci.

Дополнено Deniss767 04.12.2024

Gaidu līdz piektdien ja ne būs pedējo preci tad viņi parasti teica ka atgriez naudu. Un tad es aizvertu sudzību.

Дополнено Deniss767 06.12.2024

Nav pedējas preces tagad gaidu apmēram 2-3 nedeļas līdz naudu atgriezīšana.

Жалоба успешно разрешена Deniss767 19.12.2024

Uzņēmums tagad tiesājas par šo jautājumu, man piedāvāja pirkt preci par tādu pašu summu kā RAM, paņēmu barošanas bloku un biju apmierināts, sūdzību slēdzu.

D

Комментарии (6)

J Juška Puška 29.11.2024

Godīgi sakot, es nezinu. Šķiet, ka tā ir lieliska vietne, taču tā nav nauda, kas maldina. Un tāpēc man ir negatīva attieksme gan pret vietni, gan pret šo cilvēku

J Juška Puška 29.11.2024

Man ķēms nepatika, jo viņam nepatika mana godīgā atsauksme , tāpēc, ja es kaut ko nozīmēju administrācijai

D Deniss767 29.11.2024

Viņš to teica par clix.lv klientu serviss

RAMONA👀 29.11.2024

Ko es tikko izlasīju?

K Klients 06.12.2024

Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.

Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.

Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!

K Klients 19.12.2024

Par kādu tieši jautājumu uzņēmums tiesājas?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы