Clix.lv - Krāpšana
Prece tika pasūtīta pusotru mēnesi atpakaļ. Rezultātā - prece nav saņemta, naudu neatgriež, uz jautājumiem - kad būs prece vai nauda - neatbild.
Interneta veikals mērķtiecīgi izmanto bank-link apmaksas risinājumu, jo tādā gadījumā pircējam nav iespējas pieteikt reklamāciju vai chargeback, kas nodrošinātu naudas atgriešanu par nesaņemto preci/pakalpojumu.
Bank-link pakalpojums tiek piedāvāts ar Paysera (Lt) starpniecību, kas tikai Skaisti raksta, ka problēmu gadījumā sazināsies ar savu klientu (clix.lv) un palīdzēs atrisināt problēmas - bet nekā.
Tika rakstīts paysera uz norādītiem kontaktiem - atbildes netika saņemtas, nauda nav atgriezta.
Tik saņem savu ienākumu no katras transakcijas un klusē.
Комментарии (10)
Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.
Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.
Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!
Kā ar viņiem cīnīties
Pirmām kārtām, apvienoties.
Protams pēc visiem 3 gadiģiem komentāriem var redzēt, ka firma nenormāli čakare savus klientus. Versija ar to naudas izmantošanu ir tiešam ļoti tuvu firmas aprakstam. Šīs iepriekšējās 2 nedeļas vēl dīvainakas, firmas pārdevējs tagad it kā visiem neapmierinātiem klientiem sāka, ka pie viņiem kaut kāds tur klients, kaut ko tur nopirka pie viņiem 3 gadus atpakaļ, un uz šo klientu (visticamāk firmu) ir uzsākta kriminālprocess un Honestusu arī paņema priekša 26.11.24. Ar policiju sakrīt tas, ka kaut kur 27.11.24 viņiem nogāzās mājaslapā. Bet es nesaprotu ko tādu var pārdot kādam, lai pie tevis atnāktu valsts izmeklēšana. Tagad viņi saka, ka viņiem policija sasaldēts konts ar naudu, un viņi nevar tuvākā laikā atgriezt naudu, vng. nesaprotu, ja viņiem ir problēma ar kontu, kāpēc mājaslapā ir atkal ierindā. Daudz jautājumu, nav atbildes. Tā kā vispār prece nedod, arī nav. Man sanāca no 3 pasūtītie ir saņemtas 2. Bet tā viņa komunikācija klibo arī klātienē, tad nevajag arī brīnīties,ka attālināti tā ir -6 līmenī. Es paņēmu aktu par naudas atgriešanu, protams saprotu, ka viņi vilks to garumu, bet vismaz uzrakstīja noteikto dienu, līdz kuram jābūt atgrieztai. PTAC,kā es sapratu neka nevar palīdzēt, nākamais solis ir juristi...
Kad viņu lapa atsāka strādāt, es pamanīju ka tā izņemta no salidzini.lv un kurpirkt.lv indeksācijas. Vai tas bija izdarīts pēc viņu pašu iniciatīvas vai to izdarījuši salidzini.lv un kurpirkt.lv lai tie tos pārstātu kompromentēt, nav zināms. Jebkurā gadījumā, salidzini.lv un kurpirkt.lv ir tie meklētāji, caur kuriem pircēji viņus atrod. Diez vai daudz būtu viņiem uzgājuši caur kādu Google.
Kāpēc domājat ka PTAC nevarēs palīdzēt?
Tikko pamanīju ka viņiem mājaslapā ir parādijies uzraksts:
"Cien. klienti, Šobrīd mūsu interneta veikala darbība ir apturēta, tāpēc šobrīd nav iespējams veikt pasūtījumus. Pasūtītījumus var izņemt Krustpils ielā 12, Rīga, darba dienās no 12:00 līdz 16:00. Atvainojamies par sagādātām neertībām."
Vismaz kaut kādes rūpes par klientu jūtām.
Es PTAC pagaidām rakstīju bez iesnieguma, bet viņi neko neatbildēja. Pirmais. Un redzēju nesen klienta komentāru, ka PTAC viņu aizsūtīja risināt problēmu ar pārdevēju pašam.
Ziņa mājaslapā ir, ja, tad tomēr netigo.. Bet ja paskatās vai ir iespējams apmaksāt citu preci, varbūt apmaksāt ir iespējams, un tie kuri nepamanīs ziņi, iepazīsies. Lai tik nauda nāk uz kontu, un ja,kas viņiem būs atmazka.
Nu tad vajadzēs rakstīt iesniegumu. Cerēsim ka nevajadzēs... Es, kā reiz, redzēju komentāru ka kādam atgrieza pēc PTAC iesnieguma.
Paskatījos, maksāt pogas NAV. Tad tomēr nav tik slikti viss.