Clix.lv - Krāpšana
17.02.2024 pasūtīju Apple Stylus. Pagājot mēnesim, uzrakstīju veikalam, interesējos, kur pasūtījums? Piekritu vēl pagaidīt. Vēl pēc 2 nedēļām palūdzu pārskaitīt naudu atpakaļ man uz kontu. Nesaņemu nekādu atbildi. Pirmo reizi saskaros ar kaut ko tādu. Plānoju vērsties ptac, nesaprotu, kāpēc šāds veikals joprojām strādā, kāpēc tas veiksmīgi tiek indeksēts salidzini.lv un kurpirkt, neskatoties uz tik daudzām sūdzībām.
Комментарии (4)
jaa, krapnieki!
Krāpnieki! Viņi maina vārdus katru otro gadu.
Ir bijuši clix lv, 2clix eu un tagad 1clix eu... Visi 3 atrodas zem vienas adreses "Rīga, Krustpils iela 12 - 150kab., LV-1073", un viņiem ir viena un tā pati SIA Honestus, kurai ir 3762,95 EUR nodokļu nomaksa. (dati no 26.01.2024.). Tāpēc es uzskatu, ka viņi drīz pārdēvēs savu zīmolu un turpinās krāpt cilvēkus ar savām "zemajām cenām".
Pasūtījums LOI/524/24894 par 895.84eur. Nauda ir samaksāta, par preces statusu nav nekādas informācijas. Pagāja jau 9 darba diena. Varēju pagaidīt vēl kādu laiku, ja veikalā atbildētu vismaz uz e-pastu. Telefons izslēgts, e-pasta totāla ignorēšana, mājaslapā izslēgta. Brīdi,kad mājaslapā bija darba kārtībā preci varēja pasūtīt tikai ar priekšapmaksu. Veikals lieto Lietuvas banku. Esmu naudas/laikā zaudējuma.
Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.
Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.
Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!