Civinity - Slikts serviss
Apsaimniekošanas kvalitāte zem katras kritikas. Klientu serviss neatbild uz neskaitāmiem iedzīvotāju e-pastiem un ziņojumiem. Vairākkārtēji lūgumi ēkas uzkopšanai netiek ņemti verā. Kāpņutelpas netīras, zāle netiek pļauta, ziemā sniegu tīra reti, uzkkrājuma fondu izmanto pēc saviem ieskatiem utml.
Комментарии (1)
Varbūt problēma ir tā, ka apsaimniekotājs sasola piena upes ķīseļa krastos māju iedzīvotājiem, pirms kļūst par apsaimniekotāju, bet ar laiku aizmirst pildīt pienākumus un saistības. Tāpēc ir jāievieto šāda informācija, lai nākošie, pirms kāpj uz grābekļa, var iepazīties. Piemēram tagad ar, dzīvoju jaunajā projektā, apsaimniekotājs Civinity, kāda hu** pēc jāslēdz nost apkure pie pirmā siltuma viļņa, kopā ar RNP vecajiem paneļu namiem, ja visiem iedzīvotājiem ir regulējami radiatori? Un pēc tam nedēļām salt nost? Un tad vēl karstais ūdens pazūd regulāri, bez brīdinājuma. Nav jau tā ka nebūtu ar ko salīdzināt, ar iepriekšējo namu apsaimniekotāju nebija šādas problēmas.