Адрес: |
Dzirnavu iela 105 Rīga Latvia - LV- 1011 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67000177 |
Факс: | +371 80008041 |
Время работы: |
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Телекоммуникации |
Социальные сети: |
Tet - Жалобы и отзывы
Lattelecom - Slikts serviss
Es arī esmu viena no tiem klientiem, kuru lattelecom jaunā helio. Tv absolūti neapmierina. Ja iepriekš kanālu pārslēgšana, darbību atrašana bija ātra, vienkārša, ērta, kāpēc mani piespiedu kārtā pārslēdza uz šo murgu? Jā, ok, attēla kvalitāte ir uzlabojusies, bet tas ir vienīgais pozitīvais, ko varu teikt par šo helio. Helio. Tv ir lēns un neērts! Fui, kauns par lattelecom. Laikam arī es meklēšu iespējas atteikties no šī pakalpojumu sniedzēja. Žēl gan.
Lattelecom - Slikts serviss
Vairāki tūkstoši pirmo klientu jau to ir sākuši lietot un, spriežot pēc atsauksmēm, ar helio itv ir ļoti apmierināti, » uzsver lattelecom izklaides un komunikāciju pakalpojumu daļas direktore inga alika-stroda... Ha-ha... Esam saņēmuši kārtējo klibojošo platformu, kā teiksim e-veselība... Nu no šīs kompānijas to negaidīju pat ļaunākos murgos, kaut arī šeit daļēji ir valsts kapitāls... Nu ļoti ļoti, visa ģimene apsveram domu mainīt operatoru pat tikai pēc nedēļas "pazīšanos" ar helio... Ir arī...
Lattelecom - Krāpšana
Dara visu, lai no esošā klienta, kas atsakās no pakalpojuma piedzītu maksimāli lielāku summu. Viņu vainas dēļ nav iespējams atslēgt pakalpojumu mēneša 2 dienā, kad tiek nodotas elektroierīces. Rēķins vienalga būs par visu mēnesi. Pilnīgas muļķības, krāpnieku kantoris kuram nav nekādas cieņas pret saviem klientiem.
Lattelecom - Negodīgums
Sveiki, ļoti negodkārīgs uzņēmums, vēlējos pieteikties uz lateleccom pakalpojumiem, takā man personigi ir sabojāta kredītvēsture, tad es rēķinājos ar priekšapmaksu un 30 euro, tāpat kā bija pazīstamajam, un re pēkši man paziņo ka man jāiemaksa 70 euro kas uz 1 gadu tiks iesaldēt! Manu prāt tas nav godīgi kā pret klientu, un turklāt paziņai bija daudz sliktāka kredītvēsture kā man! Tiešam neiesaku lateleccom!
Lattelecom HELIO - Neapmierinošs serviss
Bez saskaņošanas klientu tika veikata pāreja uz helio televīziju, kas nenodrošina normālu televīzijas skatīšanās pakalpojumu. Pults kanālu pārslēgšanai nav izmantojama, kompānija sola meklēt risinājumu, bet risinājums nav atrasts jau vairāk kā nedēļu. Netiek arī nodrošināta iespēja no šī nestrādājošā pakalpojuma atteikties, bet vienlaikus tiek pieprasīta samaksa par neapmierinošu pakalpojumu. Ja iespējams, izvairīties no lattetelom un meklējiet citus operatorus!
Lattelecom - Slikts serviss
Šodien televīzijā pa LTV1 kanālu rāda LMT programmu. Neiesaku lietot jauno Helio programmu. Daudz sarežģītāka par veco, daudz vairāk jāspaida pogas un mazāk informācijas ekrānā. Laika patēriņa pieaugums pārslēdzot kanālus un ceļojot pa programmu - 2 reizes ilgāk pret veco programmu. Kam tas ir izdevīgi nav saprotams. Reizē logā, kad var redzēt raidījumu, uzrādās tikai 3programmas - agrāk vismaz 12 bija!
Lattelecom - Helio ITV
Naktī uz 21.08.2018. Mums tika tas “gods”, būt pārslēgtiem uz helio itv (jāpiebilst, ka informācija, par to ka tiksim pārslēgti tika atsūtīta sms veidā iepriekšējā dienā, vairāk nekā un nekur) . Izvēle netiek dota! Pārslēdza un viss! Piezvanot uz lattelecom informatīvo tālruni noklausos, ka instrukcija jāmeklē internetā vai e-pastā (atgādinu, ka tur nav ne paziņojuma, ne arī instrukcijas) . Mēģinu atrast internetā, lapa nevērās (laikam jau visi meklē, kā ar šo “izgudrojumu” apieties) ...
Lattelecom - slikts serviss
Vēl joprojām nekas TV nav uzlabojies. Nepārtraukti pazūd signāls - daži vārdi - signāla nav...pēc 5-10 minūtēm atjaunojas - dažreiz uz dažām sekundēm, dažreiz ilgāk un atkal pazūd. Faktiski nav iespējams noskatīties nevienu pārraidi. Tas HELIO TV ir pilnīgs brāķis vai arī šai glaunajai iestādei ir absolūti neprofesionāli darbinieki, kuri nespēl tikt galā ar jaunajām tehnoloģijām. Nu jau man rodas pamatota vēlme mainīt operatoru. Piemēram BALTKOM šādas problēmas nav.
Lattelecom - Slikta apkalpošana
Labdien! Šodien vēlējos saņemt informāciju, par interneta atslēgšanu, jo dodos prom no pilsētas. Vēlējos uzzināt, vai kaut ko var izdarīt, lai nelauztu līgumu. Uz maniem jautājumiem jaunā "konsultante" raustīja plecus, teica :"Kā lai es to varu zināt, zvaniet uz nr..." vai arī vienkārši es nezinu. Ne uz vienu jautāju es tā arī nesaņēmu nekādu atbildi. Kas tas par servisu?! Esmu lietotājs, maksāju naudu, bet nevaru saņemt sakarīgu atbildi.
Lattelecom HELIO - Sarežğīts pakalpojums
Esmu ļoti neapmierināta ar jauno pakalpojumu helio tv. Iepriekš atrast vajadzīgo pārraidi, arhīvu, programmu utt nebija problēmu. Viss bija skaidrs un saprotams. Pietika ar pāris pieskārieniem un viss notiek. Tagad lai atrastu kaut ko, var sajukt prātā. Pus stundu spaidu podziņas, kamēr atrodi to ko vélies. Kāpēc vajag visu tā sarežģīt, vai tiešām to podziņu spaidīšanu nevar vienkāršot. Varbūt jauniešiem tas nesagādā grūtības, bet man sievietei gados, tā jau ir liela probléma. Vīrs vispār...
Lattelecom - Slikts serviss
Nepārtraukti pazūd signāls tv. Faktiski nav iespējams normāli noskatīties nevienu raidījumu. Pirms helio ieviešanas, šādas problēmas nebija. Dzīvoju siguldā. Tādas problēmas te daudziem, kuriem ir lattelecom pieslēgums. Nesen manam tv tika mainīts dekoders - tas ir jauns un ar to problēmām nevajadzētu būt. Ja jau ir šādas problēmas ar signāla pārraidi, tad arī samaksai par šādu brāķa pakalpojumu vajadzētu būt samazinātai. Man ir senioru pakas pieslēgums.
Lattelecom - Loti slikta televīzijas kvalitāte
Esmu ļoti neapmierināta ar Latelecom televīziju. Ļoti bieži nav signāla, īpaši tas sestdienu vakaros, darba dienās pa dienu. Nevar saprast kāpēc citas televīzijas raida, bet LTV IR pavisam vāji. Cenas celt ir ļoti naski, bet nodrošināt kvalitatīvu programmu pārraidīšanu nav spējīgi!
Lattelecom - Обман
Покупаю латтелеком экономический пакет наземного телевидения на 30 дней за 12,60 евро. Активизирую, а телевидение только через 5суток начинает показывать каналы. Уже четвёртый месяц по 5суток сидим без телевидения. Операторы любезно говорят - бывает.
Lattelecom - Krāpšana
Labdien. Diemžēl esmu neapmierināts klients par Sia Lattelekom darbībām pēc 3 mēnešu atlaižu piedāvājuma kā jauns klients. Man ir nepatīkami, ka it kā tiek sūtītas īsziņas ar atgādinajumu (kuras pat netiek saņemtas) par to, ka beidzas piešķirtā atlaižu pakete. Vai tiešām ir tik grūti kādam no darbiniekiem atzvanīt un atgādināt, ka atlaide beidzas. Vai tiešām ir tik grūti automātiski to nepagarināt, ja beidzas atlaide? ! Nē, jo tas, es saprotu tā, ka nav izdevīgi, mārketings taču, ka...
Lattelecom - Krāpšana
Latelecomam nobrūk servers, visā Latvijā nav interneta un tv. Palaižot serveri nosvilina man modēmu, līdz ar ko es divas dienas nodzīvoju bez interneta un tv , līdz atbrauc un nomaina modēmu, un par to vēl viņi pie rēķina pieliek pieci eiro. kuns viņiem nav. Un tā nav pirmā reize ka vi'nu dēļ nosvilst modems. Neiesaku šos izspiedējus nevienam.
Lattelecom - Мафия
21.06.18 пришел счет за электричество и установку каких то мистических счётчиков. Сегодня в 4.30 24.06.18 пришел счёт повторно за электричество интернет и телевидение! Оплатил а сейчас спустя 10 минут снова пришел счет на небесную сумму даже для миллионеров. Каждый день присылают счёт на мистические цифры по не реально высоким цифрам в размере пары сотен тысяч евро за электро-энергию! Вопрос куда идти и что делать? Как бороться с таким уровнем похуестичности и куда идти и кому говорить что меня пытаются развести на 200 тысяч евро? При этом каждый месяц платил по 17.50!? !
Lattelecom e-veikals - Slikts serviss
Nievājoša attieksme-solīto 2-3 dienu laikā prece jāgaida 17 dienas. Pārdevējs, drīzāk izsniedzējs, nulle informācijas par preci (printeri) , ka tur nemaz nav pilna komplektācija, lai pieslēgtu... Mīļie cilvēki, turaties tālāk no lattelecom internetvekaliem!
Lattelecom e - risinājums - Pakalpojumu termiņi
Līdz šim topogrāfiju varēja saskaņot pieņemšanas laikā tajā paš dienā ja tas bija iespējams. Šobrīd ieviešot e-risinājumu šis termiņš pagarinājies vismaz pa piecām darbadienām kas nekādi neatbilst lattelecom sauklim uz reklāmas bukleta (Ātri un ērti). Darbs kas ievietot 12 jūnijā, 18 jūnījā parādās kā apstrādē bez prognozējuma rezultāta un izpildes laika.
Lattelecom - GDPR pārkāpums
A) operatori veic zvanus saistībā par tet arī, kad neesi piekritis šo zvanu saņemšanai b) tiek savākta informācija par lietotāju arī, ja neesi devis piekrišanu c) izdzēšot cepumus automātiski tos atjauno, bez informācijas / piekrišanas (akcpets tika noņemts jau samērā sen, bet zvani/un bildē redzamā informācija tāpat tiek vākta)
Lattelecom - Krāpšana
Vienu lietu nesaprotu, kā maija rēķins var būt sagatavots jau iepriekš, kad līdz mēneša beigām palikusi vēl nedēļa (pirms nedēļas pamanīju un domāju, ka kļūdījušies un kļūdu paši pamanīs un izlabos) ? Par maija rēķinu samaksas termiņš ir 4.jūnijs. Un vēl kas - ikmēneša 24 eiro vietā jāmaksā 37 eiro par pakalpojumu. Sazinājusies ar viņiem neesmu, jo, diemžēl, lai sazinātos ar Lattelecom, ir jāmaksā 1,50eur par zvanu, un pat negrasos šo naudu tērēt viņu kļūdas pēc.