www.sudzibas.lv Tet Slikts serviss, krāpšana

Tet, Lattelecom - Slikts serviss, krāpšana

Bijam Tet (lattelecom) klienti 5 gadi. Majas televīzija bija loti slikta kvalitāte. Visu laiku partraucas. Skatities bija briesmīgi, filmas patraucas un gruzejas no jaunas dažiem minutem. Brīvdienas vispār neradīja, nebija signāla. Tagat atsledzam (27. Maja) un tet (lattelecom) uzliek reķinu mums vel maksat par pilnu jūniju. Par ko? Tas ir krāpšana!

Комментарии (9)

M Mego izmeklētājs 31.05.2019

Ligumā ir minetas 10 dienas tātad vajadzēja nedaudz ātrāk pieteikt

I Inese Nogina 31.05.2019

Slikta kvalitate ari ir atrunata liguma?

F fuj tādam 31.05.2019

nu kāpēc tad piecus gadus neko nedarījāt?

1) 5 gadu cieš, pēc tam kliedz
2) paraksta/lauž līgumu nelasot
3) pieteikt problēmu esat mēģinājuši? vai tikai bla bla bla internetā?

Secinājums: paši vainīgi.

Ja līguma būtu rakstīts ka maksāt vēl par gadu, tad jūs arī maksātu, jo līgumu tik un tā neizlasījat ;)

LO*S maksā divreiz, DIVREIZ!

I Inese Nogina 31.05.2019

Tapec ka nebija alternativas, jauna maja. Tagad ir kabelis. Un tapec atsledzam. Bet kvalitate visssliktaka.

T TavaMamma 31.05.2019

Pasakiet paldies ka tik demokrātiski viņiem tie līguma nosacījumi. Cik ilgi grasaties mainīt TV un interneta provaiderus? Nav viņi tik daudz.

I Inese Nogina 31.05.2019

Bet monopolija ari beidzas!
Vajag domat par klientiem ari!
Ne tikai par savu pelnu!

н Нина 10.06.2019

TET такое барахло, до них дозвониться нельзя с мобильника, а со стационарного требуют 1. 5 евро за разговор с собственных клиентов. Со счетами какой-то бардак , а спросить не у кого счет пришел в 26 евро!, то 21 , то 22 . Как это возможно, если человек никуда не звонит БАРДАК и контактов никаких
Сегодня от них давление подскочило НЕНАВИЖУ этот ТЕТ

S SVĒTAIS PĒTERIS 17.06.2019

Bija jāpārslēdz pakalpojums no vienas adreses uz otru. Nepietiek ar to,ka nevar nomāli pierakstīt meistaru uz konkretu laiku. Tātad jagaida no 9-12. Protams, ka kaveju darbu dēļ tā. Pulkst. jau 12. Zvanu šiem... 20 minutes kamēr savieno... pasaku, lai uzzina, kad meistars būs. Saka, ka man atzvanīs... Paiet vēl stunda, nekādu ziņu no viņiem. Zvanu atkal- 20 min,kamēr savieno... atkal no jauna stāstu 4 cilvēkam visu savu bēdu ,ka gaidu utt... jo no vienas nodaļas uz otru pārsavieno. Beigas 5 cilvēks man pasaka, ka meistas nebūšot vispar, jo redziet kaut kādi pārravumi jālabo! A MAN TA KĀDA DARĪŠANA DĒL VIŅU PĀRRAVUMIEM? Vai tad pazvanīt un pateikt nevar ,ka nebūs vispār. Kā tāds sēdi pusdienu gaidu kamēr ''TET princis'' ieradīsies, bet šis pat neuzskata par vajadzī pazvanit un pateikt ,ka nebūs. Bet redziet iepriekšējās divas dienas es pat saņemu sms, lai ES NEAIMIZRSTU, ka pieteikts meistars. di***** tādu kompāniju kam vnk uzspļaut uz klientu... Tagad citu dienu atkal runā meistaru, un atkal kavē darbu, jo redziet viņiem darbs no 9-18 ... tātad pakalpojums nav domāts strādājošiem cilvēkiem., tikai pensionariem un mammām kas sēz cauru dienu mājās. DEBĪLĶU KANTORIS! CERU ,KA LASA KĀDS KAS TUR STRĀDĀ!

B Bijabuus 08.08.2019

...labāk neņem Tet pakalpojumus,pēc tam nožēlosi,netiksi no viņiem vaļā...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы