Адрес: |
Ēdoles iela 5, Rīga Latvia - LV-1055 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 22443221 +371 27876389 |
Информация: | Preces darbam piedāvā uz vietas dažādas preces saistībā ar dārzu un māju, siltumnīcas, metāla garāžas, metāla dārza šķūnīšus, bērnu rotaļu laukumus, batutus, suņu voljērus, apkures aprīkojumu, kamīnu kurtuves, krāsnis, dažādus čuguna izstrādājumus krāsnīm, grilus, čuguna traukus, utt. |
Время работы: |
8:30 - 18:00
8:30 - 18:00 8:30 - 18:00 8:30 - 18:00 8:30 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
Preces darbam - Жалобы и отзывы
Preces darbam - Krāpšana
2020. Gada jūnija sākumā pasūtījām preci eur 486 apmērā no Sia Preces Darbam, kas netika un netiks piegādāta, jo uzņēmums ir vairs oficiāli nav maksātspējīgs (kopš 09.07.2020) . Pretīgi no uzņēmuma puses, ka baroja ar daudzkārtējiem telefoniskiem solījumiem par pasūtījuma izpildi, un vēlāk ari par naudas atgriešanu, kaut zināja, ka būs maksātnespēja. Uz epastiem principā neatbildēja. Piefiksējiet īpašnieku, kas ir krāpnieks un zaglis ar vārdu Reinis Čīgurs.
Preces darbam - Krāpšana, nekvalitatīvs darbs
Pasūtījums tika veikts 02.07.2020. Pirmais pasūtījuma etaps bija izpildīts ātri, bet nekvalitatīvi. Uz tālākajiem tālruņa zvaniem neatbild. Firmas iepriekšējā atrašanās vietā tika paziņots, ka kopš 01.09.2020. Firma tur vairs neatrodas un visas pretenzijas caur tiesu
Preces darbam - Krāpšana
Krāpnieki! Sūdzībai dokumentus nepievienošu, tos jau nosūtīju Ptac (patērētāju tiesību aizsardzības centrs) . Sūdzību izskatīja ātri, atbildi varētu saņemt, ja man kā datora lietotājam būtu elektroniskais paraksts. Man tāda nav, esmu vecais letiņš, penšuks parastais. 12 Eiriku dēļ krāpnieku kantori tiesā nesūdzēšu, bet turpmāk tomēr pievērsīšu uzmanību internetveikalu reitingu zvaigznītēm portālā ''salīdzini.lv''. Cilvēki, esiet modri! Vidvuds Spriņģis
Preces darbam - Krāpšana
29.06.2020. Veicu pasutījumu-nr. 23854. Apmaksāju, bet neesmu saņēmusi, līdz šim, ne preci, ne naudas atmaksu, zvanīju uz veikala norādīto tel. Nr. , solīja atzvanīt 20 min. Laikā, bet... Tagad uz zvaniem neatbild, uz e-pastu arī. Šodien - 07.09.2020. Palasot sūdzības par šo internet veikalu un balstoties uz savu pieredzi-neiesaku ielaisties ar šiem "darbiniekiem" - krāpniekiem
Preces darbam - Krāpšana
21.05. Ar avansa rēķinu pārskaitīju 317.05 eiro par gabioniem. Izpilde sakarā ar covid kavēšoties līdz jūlijam. Jūlija beigās zvanīju. Teica preces nebūs, lauzīs līgumu ar piegādātājiem. Naudu manā kontā ieskaitīs 10 dienu laikā. Ir 21.08. Naudas nav. Uz zvaniem, e-pastiem neatbild. Esmu invalīde, naudu iedeva bērni priekš sētas. Tagad sāk jautāt, man kauns atzīties, ka esmu piekrāpta.
Preces darbam - Nav ne preces, ne naudas, uz zvaniem neviens vairs neatbild
1. Jūnijā pasūtīju preci, pienāca priekšapmaksas rēķins (pasūtījuma nr.23388) kuru tūlīt apmaksāju. Ar mani sazinājās firmas darbiniece, solīja preci mēneša laikā, sakarā ar covid. Pēc mēseša es zvanīju uz firmu un jautāju kur prece. Atbilde-vēl kavējas, pēc pāris nedēļā, būs. 3. Augustā zvanīju. Atbilde-esam lauzuši līgumu ar piegādes firmu. 10 dienu laikā atgriezīsim naudu. 13. , 14. Augusts - nav ne preces, ne naudas, uz zvaniem neviens vairs neatbild. Manai ģimenei gandrīz 180 eur ir liela nauda.
Preces darbam - Krāpšana - ne preces, ne naudas!!!
Krāpnieks! Reinis Čigurs. Naudu naski piesavinās, bet preci nekad neredzēsiet! Naudu neatmaksā. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs un vasts policija būs instances, kuras jūs gaidīs, ja šim krāpniekam pārskaitīsiet savu naudu. Uzmanieties! 253 eur nozagti no manas ģimenes - vai maniem bērniem ēst gribās mazāk nekā tavējiem, Reini?
Preces darbam - Slikts serviss ignorēšana
27. Jūnijā veicu pasūtījumu nr.23956. Prece tika solīta piegādāt pēc dažām dienām. Solītais netika realizēts. Solīja, ka būs pēc nedēļas un atkal preces nav. Uz e-pastiem neatbild, uz zvaniem neatbild. Gaidu jau 3 nedēļas. Vēlos tad atpakaļ saņemt naudu, bet ar šo firmu nevar sazinātie.
Preces darbam - Krāpšana
Aprīļa vidū pasūtījām preces par teju 250 eiro. Noformējot pasūtījumu, tika saņemts rēķins, kurš uzreiz arī tika apmaksāts. Rēķinā bija norādīts, ka sakarā ar Covid piegāde var kavēties par 2-3 nedēļām. Maija vidū preču vēl nebija un arī no pārdevēja nebija nekādas ziņas vai informācijas par pasūtījuma izpildes statusu. Visbeidzot maija beigās zvanīju un prasīju, kad tad var gaidīt pasūtīto mantu. Atbilde: preci gaidam nedēļas otrā puse. Pagāja vēl nedēļa. Atkal ne ziņas ne miņas. Zvanīju...
Preces darbam - Slikts serviss, nekvalitatīva prece, nemaina, neatgriež naudu.
Gada sākumā pasūtījām divguļamo gultu, ilgi gaidījām. Prece netika piegādāta noteiktajā termiņā, vairākas reizes tika zvanīts, līdz preci atsūtīja! Gultu salikām, jau tad likās aizdomīgi nekvalitatīva. Pēc mēneša Ilgas lietošanas, tā lēnām sāka izjukt. Pēc trīs mēnešu lietošanas, gultā vairs nav iespējams gulēt... Skatīt attēlus. Garantija precei, kā izrādās tieši trīs mēnešus... Kādēļ arī netiek atgriezta nauda. Piedāvāja tikai apmainīt rezerves daļas, kas šajā gadījumā sanāk visa gulta.
Preces darbam SIA - Krāpšana. Ne naudas, ne preces
Marta beigās veicu pasūtījumu norādītajā internetveikalā. Uz e-pastu atnāca avansa rēķins. Pēc apmaksas klusums. Neviens nezvana, neraksta, uz e-pastu neatbild, preces nav. Zvanu.. Saka, ka esot pasūtīta no noliktavas Spānijā, bet sakarā ar ārkārtējo situāciju var kavēties piegāde. Katru reizi kad zvanu, baro ar solījumiem, preces nav, naudu neatgriež.