Адрес: |
Aiviekstes iela 5 Rīga Latvia - LV-1003 |
---|---|
Телефон: | +371 67074255 |
Факс: | +371 67113147 |
Время работы: |
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 |
Категория: | Магазины / Торговля |
Социальные сети: |
Narvesen - Жалобы и отзывы
Narvesen - Dubultā naudu noņēma no kartes
Pirku Narvesenu kioskā ebiļetes. Norēķinājos ar karti un termināļa bija rakstīts ka varu ievietot karti lai atmaksātu tā arī darīju. Kad biju pabeigusi visu, jaunā meitene kas mani apkalpoja teica ka lai nelieku karti iekšā bet es jau tajā momentā biju visu izdarījusi un viņa teica ka nemaz nebija apstiprinājusi lai ar karti varētu no rēķināties... Veicu darbību atkārtoti. Beigās man atnāca paziņojums par rezervēto naudu un bija rezervēts dubultā viena un tā pati summa 5. 40 eiro gāju atpakaļ pie meitenes kas tur strādā un viņa tik plātīja rokas ka neko nezinot un nevarot man palīdzēt...
Narvesen Baltija SIA - Nav cenas
Narvesen uzlīmējiet taču beidzot žurnālam Vogue cenu zīmi un pārbaudiet vai ir citiem žurnāliem. Biju 2x ar dažu dienu starpību, otrreiz darbiniekam prasīju, kurš kaut ko zem deguna nobubināja. Vai tiešām vairākiem darbiniekiem grūti uzlīmēt cenu? Dārgie žurnāli neiznāk katru dienu.
Narvesen - Поведение персонала
Зашла за э-талоном, продавщица Iveta сидела в подсобном помещении, вышла с очень недовольным лицом, не поздоровалась, всем своим видом показывала, как ей не приятно общаться, бубнила себе под нос, но просьбу повторить, ответила резко чуть ли не криком. Не попрощалась и ушла обратно в подсобку.
Narvesen - Ужасное обслуживание
Решила перед выходом из t/c akropole, зайти в narvesen. Сразу бросилась в глаза продавщица, которая своей агрессией, «привлекла» взгляды людей. Возможно человек больной, не известно. Сдачу она швырнула. Если кто ищет как испортить себе день, там возможно.
Narvesen - Slikta apkalpošana/ pārdevējs alkohola reibumā
10. Janvārī iegāju narvesen pie Vecrīgas lai iegādātos transportam biļetes. Apkalpošanas speciālists (pēc auguma garš, vārds ir iespējams Artūrs (tā vismaz atceros kolēģis viņu sauca) bija lietojis alkoholu. Korekti vārdus nevarēja vairs runāt, smējās, jokojās un ļoti smirdēja pēc alkohola. Apmulsu un pat negribēju vairs veikalā atrasties, jo smaka bija šausmīga.
Narvesen - Krāpšana, neizsniedzot iegādāto pakalpojumu!
2019. Gada 27. Decembrī ap plkst.13-13.20 Narvesen Kioskā Valmierā, stacijas ielā 1 iegādājos vairākus pirkumus, tai skaitā lmt kartes papildināšanu par 3.50 eiro. Pārdevēja bija kundze gados ar gaišiem matiem. Paņēmu pirkumus, naudas atlikumu, bet tikai pašā vakarā sapratu, ka viņa man čeku un lmt papildināšanas kodu neiedeva. Tā laikam tāda prakse - speciāli vilcināties, čeku uzreiz nedot, cerībā, ka cilvēki aizmirsīs... Man jau ir bijis iepriekš, ka speciāli jāprasa, lai iedod čeku (un arī...
Narvesen - Slikts serviss
Pasūtīju xl pistāciju late. Saņēmu pustukšu krūzi ar kaut ko līdzīgu kafijai. Vairāk ūdens bija nekā pati kafija, kurai bija jābūt pistāciju late. Pat krāsa bija uz ūdens pusi, ļoti gaiši brūna. Par garšu var pat nerunāt, jo garšoja briesmīgi. Noteikti zinu, ka tā negaršo šis dzēriens, jo esmu jau iepriekš ņēmusi citos narvesen.
РешеноNarvesen - Briesmīgi darbinieki
Šodien (23.12.2019) ap 11: 00 devāmies uz narvesen paķert kafiju un hotdogus, ielejot kafiju devāmies pie kases, kur mūs sagaidīja jauna meitene brillēs un ar nu patiešām briesmīgi biezu kārtu ar kosmētiku. Meitene ļoti nepieklājīga, rupja un skatās uz cilvēkiem (ieskaitot mūs) tā, it kā būtu 100 rubļus parādā. Tiešām ļoti nepatīkami, pat pretīgi! Vēl izsit kasē "skaidrā naudā" kad mēs saprotamā latviešu valodā viņai pateicām, ka būs ar karti, un vēl dusmojās uz mums, stāvēja elsoja. Pēc tam...
Narvesen - Slikta apkalpošana
Tātad, šodien no rīta vēlējos nopirkt e-talonu un maizīti, pārdevēju uzrunāju ar labrīt, bet atpakaļ neko nesaņēmu, pateicu pārdevējai ko vēlos iegādāties, uzrādīju naudu un saņēmu vienkāršu atbildi “ne” un ar to mūsu saruna arī beidzās, nedomāju, ka 50 eiro ir tik ļoti liela nauda ko narvesens nevarētu izmainīt, paldies par sabojāto rītu.
Narvesen Lielupe - Slikts servis
Meitene varda romante 15minutes pirms slegsanas aizver toleti un pasaka ka esot iztirijusi toleti tapec nelaidis iegsa jo vairs tirit netaisas. Kad pateicu ka toleti jatira pec slegsanas si meitene skala balsi atbildeja ka pec slegsanas vina dosies majas un netaisas vel tirit toleti. Ar so meitene varda romante jau bija sakersanas jurmalas slokas narvesen. Vina ne tikai slikti attiecas pret klientiem bet vel ari apmelo citus cilvekus. Nesaprotu ka vispar sadus cilvekus tur darba... Pec si gadijuma vairs netaisos ne uz vienu narvesenu iet un iesaku to darit ari citiem!
Narvesen - Darba Laiks
13. Janvāra ielā kiosks (pie 22. Trolejbusa pieturas) . Vairākus vakarus steidzos uz sabiedrisko transportu 20: 30 taču kiosks ir ciet jo puisim redz vajag uzpīpēt nākas pirkt kaimiņu veikalos ja paspēju vai tiešām vakaros darbiniekiem ir jāiet laukā pīpēt? Nebrīnītos ja vēl jāds par to sūdzētos bezatbildība vai kādreiz kāds sāks domāt arī par klientiem?
Narvesen - Paliku bez sulas
Gribēju Narvesenā pie Nestes Mārupes pusē, nopirkt svaigi spiesto apelsīnu sulu, bet kas tev deva, plkst. 20.00 spiede izmazgāta, sulu spiest nedrīkstot, prasīju lai izspiež ar rokas spiedi, puisis saka ka tas būs ļoti ilgi un pēc tam čakars ar mazgāšanu. Paliku bez sulas. Klients te ir pēdējā vietā, galvenais lai nav jāpakustās. Sabojāta oma uz vakaru.
Narvesen - Slikts serviss, pārdevējas attieksme
Runāju par konkrēto Narvesen Ziepniekkalnā pie 19. Trolejbusa galapunkta. Tur pārdevēja ir pavisam neatbildīga. Jo vairākus rītus, kad steidzos uz darbu vēlos nopirkt e-talonu, bet pieejot pie narvesen durvīm-tās ir ciet, jo pārdevējas kundzei aiz stūra jāpīpē. Tas, liekas teikt, rada problēmas, jo lai nekavētu darbu man ir jākāpj trolejbusā un jāpērk biļete pa 2 eur, nevis pa 1.15 eur. Tas tā vairākas reizes. Un tikai nevajag teikt - pārdevējas arī ir tikai cilvēki ar savam lietām...
Narvesen - Darbinieces nekompetence!
Šajā narvesen ir tāda sajūta, ka pārdevējam ir pašam savi noteikumi. Narvesen vakarā aizvērās cikos vēlas, veras vaļā arī nelaikā un apkalpošana ir neprofesionālā. Rīts, 2 pārdevējs aiz kases ķiķina, pienāku laipni pajautāju vai ir vēl braucieni e-talonā, vienīgais nepateicu "lūdzu". Ko man uzreiz pateica pārdevēja Inese Pavlova: " un lūdzu kur? ! " pārdevēja, kas stāvēja blakus sāka smieties pilnā balsī. Pateicu: "lūdzu" nopirku vēl braucienus. Bet biju maigi sakot pārsteigta par tādu...
РешеноNarvesen - Slikts serviss, E Talons
Gribētu izteikt sūdzību par Narvesen Ulbrokas Iela 11. Veikals 1096. Pārdevēja 57 Evija 22.11.2019 10: 45 no rīta gāju uz savu narvesenu nopirkt biļetes sabiedriskajam transportam. Doma man bija šāda: pārdevējam prasīju 3 biļetes uz manas rīdzinieka kartes, un 2 biļetēs uz parastās dzeltenās biļetes. Darbinieks atsakas ņemt skaidru naudu un prasa bankas karti. Es samaksāju 3,45 - viņa man iedeva čeku, bet no kartes tiek noņemts 3,45*2=7,90 un vēl 2.30 bet braucienu skaits ne atbilst! Cik...
Narvesen - Klientu attiecība
Labvakar. Gribu parunāt par nepieklājīgiem klientiem. Strādāju narvesena, esmu jauna meitene. Un cilvēkiem, īpaši sievietes gados, patīk uzbļaut virsū, pat aiztikt ar sliktiem vārdiem, jo eju pārtraukuma uzpīpēt. Ņemu pārtraukumu uz 5 minūtēm, jo ātri uz pīpēju un eju iekšā. Sieviete pienāca un sāka bļaut, vai ilgi pipešu, un kā viņa negrib stāvēt zem lietus. Lietus nebija baigi liels. Viņa aizgāja ar vārdiem "idiote". Un teica ka vienalga uz klientiem. Mīļie klienti, saprotiet ka mēs arī esam...
Narvesen - Nepamatota atlaišana no darba
Neiesaku iet un meiģināt strādāt veikalā "Narvesen" T/c Riga Plaza, jo, ja jūs kaut nedaudz nokļūdīsieties kaut ar nelielu summu jūs vienalga neņēms sakarā ar pārdošanas radītajiem pirmajā dienā. Tāpēc vēlos brīdināt potenciālos darba ņēmējus, padomājiet, pirms ejiet uz strādāt uz šo veikalu. Vai vērts pūsties par neko, ja pat nesamaksā par nostrādātajām stundām? Domāju, ka nē, jo ja jūs gribat sačakarēt un pret sevīm savākto kompromātu izmantot par pamatu atlaišanai. Sakiet vai tā ir cilvēcīga attieksme? Paskaidrojiet.
Narvesen - Sūdīgs internets kasēm
Man kā narvesen darbiniekam nav skaidrs, kāpēc tika tērēta nauda uz kaut kādiem sūda kafijas automātiem un jaunām formām, ja patiesībā vajadzēja uzlabot interneta pieslēgumu, jo veikalā, kurā es strādāju, internets pazūd vismaz 5 reizes dienā un man tad jāpiš nervi skaidrojot klientam, ka viņš nesamaksāja pa pirkumu, naudu viņam nenoskaitīs divas reizes un tā neaizies uz manu kontu Šveices bankā.
Narvesen - Sliktā apkalpošana
Interesanti, kā var tādā paskatā vispār ierasties darbā.? !? Es piegāju pie narvesen gribēju nopirkt sev nepieciešamo preci, man atbildēja (lēni, nesaprotami,) "es neesmu pārliecināta, kad jūs samaksāsiet un kase nestrādā". Tajā pašā laikā aiz manis stāvēja sieviete, kurā pirka biezpienmaizi, viņai naudu paņēma, un tad es uzdevu jautājumu kāpēc es nevaru iepirkties, viņa atkal atbildēja to pašu, ka kase nestrādā.. Tad man rodas jautājums, vai to biezpienmaizi vispār izsita caur kasi. Pēc viņa...
Narvesen - E-talons
Lūdzu, lūdzu, lūdzu beidziet pārdot e-talonus , ja nevarat reģistrēt braucienus, par kuriem nopirkts talons. Gandrīz katru otro nedēļu jāiekrīt uz šo. Jastrādā ir rūpīgāk nevis tik pavirši. Ja ienāks kontrole RS autobusos, ko tad man darīt - dabūt lielu sodu Jūsu nekompetences dēļ. Lūdzu apmāciet savus darbiniekus un dariet visu, lai tā vairs nenotiktu.