Адрес: |
Matīsa iela 8/1, Rīga Latvia - LV-1001 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 28008816 |
Информация: | Juridiskā adrese: 4. līnija 35A, Jelgava, LV-3003 Preču pieejamība veikalos: Veikals: Rīga, Matīsa iela 8/1 Tālr. +371 28008816, Jelgava, Raiņa iela 16 Tālr. +371 63014000, E-pasts. [email protected] Rīga, Deglava iela 47 Tālr. +371 20113883, E-pasts. [email protected] |
Время работы: |
10:00 - 19:00
10:00 - 19:00 10:00 - 19:00 10:00 - 19:00 10:00 - 19:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины детских товаров |
Minikid.lv - Жалобы и отзывы
Minikid.lv - Krāpšana
Aicinu ikvienu apdomāt sūtīšanu no šī uzņēmuma. Veicu pasūtījumu 17.01.25, mājas lapā teikts - piegāde 1-3 darba dienu laikā un diemžēl arī šodien 15.02.24 neko neesmu saņēmusi. Uz pirmo zvanu atbildēja, ka noskaidrošot. Vairākas dienas pēc kārtas neatbild. Mēģināju sazvanīties ar no savas puses izmantojot citus tālruņus. Arī uz tiem pirmo reizi atbild, pēc tam neatbild. Tālrunis norādīts tikai skata pēc. Uz e-pastu neatbild. Noteikti jāgriežas Ptac un diemžēl arī vid, jo savādāka saruna šobrīd nenorisinās. Brīdinu citus! Nu ko teikti... Krāpnieki, krāpnieki, krāpnieki
Minikid.lv - Slikts serviss, nepatiesas informācijas sniegšana
Decembra vidū pasūtījām zīdaiņu gultiņu minikid.lv
Piegādes laiks solīts 10-14 darba dienu laikā. Ņēmām vērā arī to, ka pa vidu svētki. Tad preci būtu jāsaņem janvāra vidū.
Pienāca janvāra vidus, nekāda info no veikala. Uz e-pastiem arī neatbild. Zvanot, tiku informēta, ka joprojām gaida preci no ražotāja, nedēļas beigās būtu jābūt. Pienāca nākamā nedēļa, nekādas jaunas informācijas. Zvanot atkal, atbilde, ka joprojām gaida. Vēl pēc nedēļas atnāca e-pasts, ka pasūtījums gatavs un tiks nodot...
Minikid.lv - Krāpšana
26.12.2024. Tika pasūtīta bērnu gultiņa, pasūtījuma nr. 5762. Nenāk jau gandrīz mēnesi. 15. Datumā, kad beidzot tika pacelts klausulis, pateica, ka gultas esot pasūtītas bez atvilknēm, viņi pasūtīšot atvilknes un mūsu gultiņa tiks piegādāta pēc nedēļas. Nedēļa paiet un neviens protams atkal neceļ. Gultiņu mēs paņēmām līzingā un jau ir atnācis pirmais maksājums. Mums maksāt par nēeksistējošu gultiņu? Gribam atcelt pasūtījumu, bet kā to izdarīt, ja neviens neatbild? 😡
Minikid.lv - Krāpšana
Pasūtīju preci, pagājis jau vairāk kā mēnesis preces vēljoprojām nav. Sazināties ar uzņēmumu nav iespējams, rakstīju gan e-pastus, gan zvanīju. Atbilde nekāda. Ja uzņēmums man tuvākajā laikā neatsūtīs man atpakaļ naudu vai neatsūtīs preci, noteikti vērsīšos patērētāj tiesībās, lai tādi krāpnieki tiktu pēc iespējas aizvērti.
Minikid.lv - Krāpšana
Preces vērtība nav liela, bet pasutijām un pazuda. Uz epastiem un zvaniem neatbild. Pagājis jau vairāk kā mēnesis. Principa pēc, vērsīsimies policijā. Iesakām darīt to visiem, kas cietuši no šī krāpnieku veikala. Varbūt tad beidzot, kāds saņems pēc pelnītā.
Minikid.lv - Slikts klientu atbalsts, pazaudēta paciņa un pircēja maldināšana
Veikala minikid darbībā saskatāmi vairāki pārkāpumi.
Vēlējāmies pasūtīt bērnu autiņus, minikid mājaslapā bija pieejamas vairākas lapas ar autiņu veidiem, visiem norādīts, ka prece ir uz vietas. Veicām pasūtījumu un apmaksājām. Pēc 3 dienām veikals ar mums sazinājās un informēja, ka mūsu izvēlētie autiņi nav uz vietas. Piedāvāja tikai dažas alternatīvas. Ja nevēlamies alternatīvas, tas jāgaida 3 nedēļas. Bijām gatavi gaidīt, par to arī informējām komersantu. Uzskatām, ka tikām maldināti par...
РешеноMinikid.lv - Krāpšana, netika atsūtīta prece, kaut arī nauda tika pārskaitīta!
19.09.2024 pasūtīju suņu auto pavadu, veicu apmaksu, atsūtīja apstiprinājumu gan uz e-pastu, gan sms.
Septembra beigās atnāca e-pasts, ka pasūtījuma statuss ir dpd, pagāja nedēļa, prece netika piegādāta, rakstīju e-pastu, ar mani sazinājās, ka dpd esot vai nu pazaudējis šo sūtījumu, vai vēl kaut kas. Vēlāk minikid operatore teica, ka sazināsies ar mani 4.10 vai 5.10, jo iespējams, ka dpd viņiem esot atpakaļ aizsūtījis manu sūtījumu.
Kopš tā laika klususm, uz vēstulēm, e-pastiem vairs neatbild...
Minikid.lv - Krāpšana
Pasūtījām bērnu elektromobili 650 eur. Nesagaidot preci, pēc 2 nedēļām zvanījām, izrādās šādu preci piegādāt veikala nevar, lūdzam atgriezt naudu, uz ko pārdevēja it kā piekrita, bet naudu atgriezt nesteidzās, zvanījām no 2 telefoniem, gandrīz katru dienu mēneša garumā, tā arī nesazvanījām, rakstījām bankai reklāmā cīnās iesniegumu par krāpšanās gadījumu, samaksājam komisiju 20 eur, pēc nedēļas banka atgrieza no minikid mums naudu. Rezultātā izmaksas 20 eur + 1,5 mēnešu garumā iesaldēti 650 eur. Paldies bankai, bet no minikid nekad neko vairs nepasūtīsim.
Minikid.lv - Krāpšana, maldināšana, ņirgāšanās!!!
28.07.2024. Pasūtīju baltu gultiņu, kurai komplektā bija jānāk arī atvilknei. Bija teikts, ka 7-21 darba dienu laikā tiks piegādāts. Rezultātā - bija jāgaida
mēnesis. Atvedot gultu, saliekot - secinājām, ka nav
atvilknes. Rakstīju e-pastu, zvanījos - pilnīgs ignors.
Zvanīju nākošajā dienā - ņirgāšanās, teica, ka kolēģe esot sajaukusi un ka tās pašas nedēļas laikā izsūtīs līdz 5dienai. Veljoprojām gaidu..
Bēdīgi. Tiešām neiesaku nevienam šeit neko pasūtīt, ja negribat tikt pievilti!
Cūciski!...
Minikid.lv - Slikts serviss, krāpšana
Pasūtīju preci, kur kā internetveikalā bija norādīta,. Kā atrodas uz vietas un piegāde būs no 1-3 darba dienu laikā.
Pirmās 3 dienas pēc samaksas/pasūtījuma veikšanas, pārdevēji ar mani nesazinājās un nebija nekādas apstiprinājuma vēstules par pasūtījumu.
Līdz ar ko zvanīju pati - kur pretī saņēmu ļoti nepieklājīgu darbinieku atbildi, ka viņi nezin kad būs gatavs pasūtījums. Cīnījos ap pusotru nedēļu, beigās saņēmu tikai daļu no pasūtījuma, un tai skaitā viena no precēm bija nepareiza (kuru...
Minikid.lv - Nesūta preci un neatbild uz zvaniem
25. Jūlijā pasūtījām meitiņai dāvanu 1. Dzimšanas dienā ar cerību un diezgan lielu pārliecību ka tā tiks piegādāta līdz 3. Augustam, jo tika norādīts prece noliktavā. Dienu pirms svarīgā datuma mums atvainojas, ka tomēr info neprecīza un prece tiks sūtīta no Polijas. Nu jau 13. Augusts un ne ziņas no pasūtītāja, uz telefona zvaniem un epastiem neatbild. Vienkārši briesmīgi! Pie tam pasūtījums jau apmaksāts ne par to mazāko summu.
Minikid.lv - Обман и плохой сервис
Поделюсь интересной ситуацией о заказе на сайте minikid. Ee (эстония) . Я ждала месяц свой заказ (21 рабочий день) .. Его так и не получила! Мне ответили только на 23 рабочий день (22.04) , что якобы поставщик подвёл и могут отправить без бортика или с бортиком другого цвета. Что неприятно, со мной вышли на связь и оповестили после всех временных дэдлайнов! Я отказалась от других вариантов, так как мне нужен определённый цвет и я ожидала его очень долго! По другим предложениям от других...
Minikid.lv - Slikts serviss, kvalitāte
Sākt var jau ar pašu piegādes procesu. Iepriekšējā dienā zvana no veikala un informē, ka šis vai nākošās dienas vakarā (pēc 17: 00) ieradīsies kurjers un piegādās preci. Vakars mani apmierina, jo būs, kas palīdz visu uznest, tāpēc piekrītu.
Nākošās dienas rītā (ap 10: 00) zvana kurjers, ka tūlīt būs klāt. Protams, mājās esmu viena
kurjers mani informē, ka piegāde tikai līdz mājai, taču palīdz ienest. Pirmais stāvs, paldies tāpat.
Vēlāk apskatot preces pamanu, ka uz pārtinamās virsmas ir...
Minikid.lv - Slikts serviss
Zema līmeņa serviss un komunikācija. Sūtījumu veicu caur internetu minikid.lv. Pasūtīta prece bija bērnu sedziņa dzeltenā krāsā ar lācīšiem, aprakstā tikka minēts vārds - krāsainie. Tieši pēc šī vārda man bija jāsaprot, ka varu saņemt pavisam citu sedziņu, pavisam citā krāsā. Manā gadījumā atnāca rozā sedziņa puikam. Zvanot viņiem un jautājot, kas par lietu!? Saņēmu atbildi, ka vajadzēja noradīt komentāros - puikam vai meitenei. Bet kā, lai es to varēju zināt, jo manā gadījuma sedziņā kuru...
Minikid.lv - Slikts serviss
Pasūtījumu veicu 16.05 zvanīju vairākas reizes visu laiku kautkas trūkst kautkas nepiegādājas viņiem tur, rēķinu arī nevar nekādīgi atsūtīt beigas tagad pēkšņi ari summa ir izaugusi par 40€ vairāk skatoties pasūtījuma informāciju un labi ka neesmu samaksājusi jo palasīju sūdzības un sapratu ka nav tā vērts labāk citur nopirkt.
Minikid.lv - Pasūtījuma ignorēšana
Veicu pasūtījumu 1dienā, dēla dzimšanas dienā, kad pēc MINIKID.LV mājaslapas informācijas, pienākas papildus 10% atlaide.
Nedeļa jau apkārt, pasūtījums tiek ignorēts, un kā izrādās facebook.com grupā Atsaucīgo māmiņu forums atradu informāciju, ka tik tiešām tā esot!
Tāpēc - labāk neuzticēties un negaidīt, izvēlieties preci citur!
Labi, ka vismaz nesamaksāju uzreiz!
Minikid.lv - Slikts serviss
Iegādājos ratus 2018. gadā, kurus izmantoju nepilnu gadu. Ratu sëžamā daļa salūza pēc paris mēnešiem. Aizvedu tos uz veikalu, jo garantija sedz bojājumus. Nodevu ratus uz garantijas labošanu 30. decembrī , ratus atguvu 8. Marta. Pa šo laiku es zvaniju un interisējos par ratiem - man atbildēja pārdevēja” Mēs neko nezinam par jūsu ratiem, viņi ir izsūtīti uz Poliju labošanā. “Kaut arī rati izrādijās visu to laiku stāvēja noliktavā. Kad man draugs februāra beigās aizbruca uz veikalu un interesējā...
Minikid.lv - Slikts serviss.
Pasūtīju bērnu velosipēdu noformējot pasūtījumu internetā, 02.07.2018, nākošajā dienā atzvanīja sakot ka velosipēds neesot noliktavā, jāgaida kad tas tiks atsūtīts no polijas, vai es gaidīšot. Jāgaida esot līdz 4 nedēļām. Ok, līdz bērna jubilejai laiks vēl bija, piekritu. Pasūtījums tika pieņemts. 27.07.2018 zvanīju uz veikalu un interesējos kad gaidāms velosipēds, uz ko man atbildēja, ka piegādes mašīna no polijas ir ieradusies noliktavā, un pirmdien varētu gaidīt kad velosipēds būs rīgā. Līdz...
Minikid.lv - Serviss
Jau otro reizi pasūtot preci internetveikalā, ir vairākas preces kas nemaz nav noliktavā, bet ir norādītas mājas lapā. Tātad veltīgi iztērēts laiks izvēloties preci. Rēķins jāgaida 3! dienas! Kad atkārtoti jautāju par rēķinu man atbild, ka jau nosūtīts, bet reāli izsūtīja tikai minūtes pēc tam kad pajautāju. Fascinē, ka tiešām no 10 (nepārspīlēju) precēm tikai 1 bija noliktavā.
Pasūtot gultas apmali, atnāca vispār citā krāsā.
Minikid.lv - Slikta atsaucība
Rakstīju uz e-pastu lai pasūtītu bērnam komplektiņu, citas reizes ir atbildējuši. Šoreiz jautāju izmērus centimetros, lai nomēra, jo daudzi apģērbi neatbilst norādītajiem izmēriem. Nekādu atbildi nesaņēmu uz vairākām vēstulēm.
Laikam ļoti grūti paņemt rokās mērlenti un nomērīt.