SIA Bite Latvija, bite.lv - No slikta servisa līdz krāpšanai
Nevienam neiesaku - turaties no bite Latvija pa gabalu!
Stāsts ir pavisam vienkāršs 2016. Gada vasarā pārgājām ar saviem numuriem uz bite Latvija, jo mūs sasniedza tajā laikā vēl bitē strādājošais Vadims Neilands. Šis vīrietis tur vairs nestrādā, vismaz ne ar biznesa klientiem. Piedāvājums bija lielisks - viss neierobežots, gan internets, gan sarunas un sms, tikai par 5,84 eur. Kā tad var nepiekrist? Mēs caur uzņēmumu piekritām un sākām izmantot pakalpojumu. Sākumā viss bija kārtībā, bet tad, pavasarī ieviesās jaunā Eiropas regula. Un tas vēl nebija viss - mūsu menedžeris vairs ar mums nestrādāja, bet jaunais menedžeris savus kontaktus nebija atsūtījis - respektīvi, uzņēmums nezin, kas to apkalpo. Informācija par jauno tarifu maiņu tika atsūtīta spam vēstulē - diemžēl šo e-pasta sadaļu nepārbaudām tik regulāri. Tādējādi par tarifu maiņu uzzinājām vien saņemot jau krietni lielākus rēķinus. Ko nu darīt? Zvanījām uz bite bizness apkalpošanas tālruni, tur mums ļoti jauka meitene atbildēja (šai jaukajai dāmai nezināšu vārdu un uzvārdu) . Viņa visu izstāstīja, kas par lietu un izrunājām visu par to, ko bite latvija var piedāvāt, vienojāmies par jaunajiem tarifiem un to, ka viņa visu sakārtos, tā beidzām sarunu uz labas nots. (bet nu jau lielos rēķinus apmaksājām) pagāja vēl nākošais mēnesis, saņēmām jaunus rēķinus - tarifi bez izmaiņām! Zvanam atkārtoti uz bite latvija bizness, tur mums atbildēja, nu jau cita dāma, kurai arī nezināšu vārdu uzvārdu, bet sniedza citu informāciju - jūsu kontam nekas nav izdarīts, skaidroju, ka es jau iepriekš vienojos ar sievieti, kas un kā, bet atbilde bija pavisam vienkārša - klientu apkalpotāji nevar mainīt jūsu tarifu, jums ir jāsazinās ar menedžeri. Nopietni? Kā lai es to zinu, kā klients! Man pateica, ka visu izdarīs! Nu labi, šajā sarunas laikā es noskaidroju, ka klientu menedžeris mums tajā brīdī bija dominiks laukmanis. Zvanījām savam menedžerim, jau kuru reizi, atkal, stāstīju kas ir atgadījies, un uz to brīdi jau vilkās vairākus mēnešus. Dominiks solīja visu izdarīt un uztaisīt pārrēķinu par šiem pārmaksātajiem rēķiniem. Jāpiemin, ka vēl aizvien maksājām par pakalpojumiem. Pēc sarunas vienojāmies, ka menedžeris atsūtīs visu informāciju uz e-pastu. Protams, iestājās tāds patīkams miers, šķita, ka viss tiks nokārtots! E-pasts neatnāca! Bet nākošā mēneša rēķins gan atnāca - tāds pats bez izmaiņām! Zvanījām menedžerim, dominiks laukmanis vēl aizvien solīja pārrēķinu, nebija vēl gatavs, bet šajā reizē teica, ka drīz pārrēķins būs, lai nesatraucamies. Gaidījām, gaidījām, ziniet ko sagaidījām? Dominiku paaugstināja - tātad mainījās menedžeris! Dominiks sazvanīja mani personīgi, atvainojās, ka pārrēķins vēl nav, un brīdināja, ka mums mainīsies menedžeris. Šoreiz meitene, kurai visu informāciju nodos un viņa atsūtīs savus kontaktus, lai varam ar viņu sazināties! Kā jums šķiet, mums kontakti tika atsūtīti? Nē, bet atkal, nākošais rēķins gan! Zvanījām atkal bite latvija biznesa nodaļai, tur mūs informēja, ka ar mums sazināsies mūsu menedžere - jana losa. Šoreiz tiešām kāds arī atzvanīja, bet saņēmām informāciju, ka nekas nav mainījies mūsu kontaktiem un arī pārrēķins nav! Negribās jau lamāties, bet šķiet, ka bite latvija uzņem ne visai veselus, jeb apķērīgus darbiniekus. Tā pat varētu būt prasība, lai iestātos darbā! Sākās viss atkal no sākuma - izstāstīju par ko bijām vienojušies ar iepriekšējo menedžeri, apsolīja man to kredītrēķinu, jeb pārrēķinu. Atvadījāmies, tad atnāca jauns rēķins - bez izmaiņām... Pēdējos rēķinus mums ieteica neapmaksāt, jo pārrēķinā tie izlīdzināsies! Jana losa atkal tika sazvanīta, jo bite latvija solīja atslēgt pakalpojumu. Bija taču jau jābūt pārrēķinam! Jana losa solīja nedēļas laikā atzvanīt - neatzvanīja, pienāca kārtējais rēķins - nekas nebija mainījies, tikai nu jau bijām arī parādā! Zvanīju janai, viņa noklausījās manu dusmu lēkmi, jo šoreiz biju ļoti dusmīga un solīja visu sakārtot un teica, ka decembra rēķinā būs izmaiņas. Decembris vel nav pienācis, bet ir pienācis novembra rēķins, esam palikuši bez pakalpojumiem un šodien mēģinot elektroniski sazināties ar bite latvija, apmaksājot vienu rēķinu, cerējām atrisināt problēmu vismaz vienam numuram, jo esam ārvalstīs, mums neviens neatzvanīja, lai gan 3 reizes solīja! Mēs mainīsim operatoru un tiklīdz būsim latvijā!
Комментарии (4)
Griežaties ar sūdzību Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā, e-past: [slēpt]@sprk.gov.lv. Pie Tele2 Jūs nekas labāks negaida. Tagad viņi cenšas ar šantāžas palīdzību veikt uzrēķinus bez pamatojuma par ārzemēs lietotiem sakariem. Kur mums latviešiem grieztie, pie kuras valsts operatoriem? Pašmāju operatori pret klientiem izturas kā ienāk prātā. Tāpat jājautā, kur skatās LV operatorus uzraugošās iestādes?
Bite agrāk bija top 1. Tagad bomžu kantoris. Gribot negribot LMT vienmēr būs vislabākais. Nekad nekādas problēmas ar tiem nav bijušas. Proti, cena ir daudz augstāka, bet tagad es saprotu - kvantitāte nav galvenais, - galvenais kvalitāte.
Visskumjākais ir tas, ka šādu uzņēmumu dēļ patērētājiem var rasties permanentas problēmas. Arī es saskāros ar līdzīgu situāciju. Bites paviršības dēļ, saņēmu nepamatoti augstu rēķinu pēc tam, kad pieteicu pāriešanu pie cita operatora. Mani e-pasti tika ignorēti un atbildēti tikai tad, kad jau bija "par vēlu". Ilgi spītējos un atteicos maksāt piestādīto rēķinu pilnā apmērā, Bite spītējās pretī un mīļā miera labad nolēmu, ka štrunts ar tiem ~20 izmestiem eiro, nomaksāju. Līdz pavisam nesen, noskaidroju, ka esmu melnajā sarakstā pateicoties "laicīgi nenomaksātam rēķinam" Bitei, lai gan manas vainas tur nebija absolūti nekādas. Paldies, Bite! Novēlu šim uzņēmumam krist un krist, kamēr nokritīs.
Jā diemžēl līdz arī Bites vadību ir mainījušās arī vērtības. UN pirmajā vietā ir peļņa. Ok.