BITE - Uzbāzīga reklamēšanās
Divu nedēļu laikā 3 (!) reizes man zvanīja un piedāvāja kļūt par Bites klientu. Jau pirmajā reizē pateicu, ka nevēlos runāt un uz jautājumu "Vai varam Jums piezvanīt citā laikā?" atbildēju ar "Nē, paldies. Mani neinteresē Jūsu piedāvājums.". Pēc 3 dienām atkal saņēmu zvanu, scenārijs apmēram tāds pats. Un tad atkal 1 nedēļu vēlāk. Abas pēdējās reizes saruna sākās ar "Labdien, šeit Violeta no Bites...".
Nezinu vai tā ir kaut kāda jauna biznesa stratēģija, vai vienkārša darbinieku nolaidība, bet jebkurā gadījumā - riebīga uzbāzība.
Комментарии (2)
Nu, kāda problēma nobloķēt numuru pēc otrās reizes, ja jau neesi BITEs klients un nevēlies būt.
Lai gan es jau ieteiktu apsvērt vai tiešām nekļūt ;DD bitei ir labas cenas un labi pakalpojumi, piemēram vauvau pakalpojums.
Pieļauju, ka zvana tev lai piedāvātu iegādāties kādu produkt ar mobilo internetu. Kopš pagājušā gada augusta operatori ir parakstījuši vienošanos par marketinga aktivitātēm.
http://nra.lv/latvija/182723-mobilo-sakaru-operatori-vairs-nedrikstes-veikt-telemarketinga-zvanus-citu-operatoru-klientiem.htm