BITE - Tiek pierasīta maksa par nesniegtu pakalpojumu
Atsakoties no BITE pakalpojuma vai mainot pieslēguma īpašnieku mēneša sākumā, BITE pieprasa apmaksāt pakalpojumu par atlikušajām dienām, bijušajam klientam, kuram vairs nav līguma saistību ar BITI, kaut gan pakalpojums šajā laika netiks sniegts.
Piebildīšu ka, ja tiek mainīts numura īpašnieks, jaunajam numura īpašniekam arī ir jāmaksā par to pašu pakalpojumu, t.i. vienam un tam pašam numuram tiek izrakstīti divi rēķini par vienu un to pasu laika periodu.
Комментарии (2)
Ja man bija tiesi tas pats!!!
Vakar arī saņēmu 2 rēķinus sakarā ar šādu pašu situāciju un šorīt vēl tiku pamodināta no sava saldā miega ar zvanu - vismaz šoreiz - apsveikumu sieviešu dienā no Bites kompānijas!