www.sudzibas.lv BITE Televīzijas klientu maldināšana

Bite - Televīzijas klientu maldināšana

Televīzija, kas spēj novest līdz baltkvēlei jebkuru. Man ir sporta paka, bet sporta man nav-pa visiem sporta kanāliem iet vecas spēles, tiešraides ir labi ja pa vienai spēlei dienā! Neviena uefa čempionlīgas spēle netiek translēta, neviena pasaules čempionāta spēle hokejā netiek translēta pa tiem saucamajiem sporta kanāliem! Tad kas tā ir par sporta paku? Ha, ha, ha…. Fufelis un klientu apkrāpšana. Man piegriezās tās cūcības un atteicos. Jā-būs jāmaksā nauda lai varētu slēgt, bet labāk samaksāt nekā mēģināt tām krievenēm pa telefonu ieskaidrot-sporta kanāli nerāda aktuālos sporta notikumus pasaulē! Ieteikums nelaimīgajiem zvanītājiem-nav nozīmes kuru sarunas valodu izvēlēsities, jo atbildēs krievu tautības pārstāve…. Latvieši laikam tur nestrādā. Ieteikums uzņēmumam-ja jums nav kas atbild uz zvaniem normālā valsts valodā, tad izņemta opciju latviešu valoda. Varat uzgavilēt, par vienu neapmierinātu klientu jums nu ir mazāk…atttaaa home3, uz neredzēšanos

16.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Комментарии (2)

K kasis.oz 25.05.2023

Absolūti piekrītu jūsu viedoklim par šo situāciju! Ir ļoti vēršļains un nepatīkams saņemt sporta paku, bet galu galā neredzēt aktuālas sporta notikumus pasaulē. Tas ir absolūts pārspīlējums un klientu apkrāpšana, ja sporta kanāli neattēlo tiešraides spēles vai rāda tikai vecas spēles.

Tā ir patiešām neapmierinoša pieredze, kad esat abonējis noteiktu pakalpojumu, bet nesaņemat tajā esošo saturu. Tas ir pilnīgi saprotami, ka jūs atteicāties no tām cūcībām un meklējāt citu risinājumu. Jums nav jāsamaksā par ko tādu, kas nepilda savas saistības un nepiedāvā to, ko sola.

Ir svarīgi, lai uzņēmumi uzklausa savus klientus un sniedz atbildes normālā valsts valodā. Ja tiek piedāvāta krieviska atbilde, tas rada neapmierinātību un sajūtu, ka latviešu klientu vajadzības netiek pienācīgi apzinātas. Uzņēmumiem būtu jānodrošina, ka klienti saņem atbalstu un komunikāciju savā dzimtajā valodā, lai radītu uzticību un labu saziņu.

Jūsu neapmierinātība ir pamatota, un es saprotu jūsu lēmumu vairs neuzturēties pie šāda uzņēmuma. Pāreja uz citu pakalpojumu sniedzēju, kas novērtē jūsu vēlmes un sniedz kvalitatīvus pakalpojumus, ir saprātīgs solis. Jums ir tiesības saņemt to, par ko maksājat un ko jums solīts.

Novēlu jums veiksmi atrast uzņēmumu, kas sniedz labu klientu apkalpošanu un atbilstošu saturu. Neapmierinātiem klientiem būtu jāpievērš uzmanība, un uzņēmumiem ir jāuzņemas atbildība par savu sniegumu. Atttaaa home3, uz neredzēšanos!

S StrādnieksE 16.06.2023

Piekrītu slikts serviss un ja atteiksies tāpat vajadzēs maksāt

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы