www.sudzibas.lv BITE Telefons -garantija

BITE - Telefons -garantija

Nopirku Bite nomaksas telefonu, diemžēl, 2 gb. vienu Samsung, otru Huawei..Samsung pēc 3 mēnešiem nodevu remontā, sataisīja pa garantiju, 2x - pēc mēneša, sataisīja pa garantijas remontu, tika nomainīta mātes plate, 3x- jau nesu pēc 2 nedēļām un lūdzu pretī līdzvērtīgu, un še tev, atrada ārēju bukti, pa garantiju vairs netaisa. Nu ko, griezos LMT un viņi man sataisīja remontu par garantiju :) BITE uz jautājumu, kādēļ LMT uzskatīja, ka nav ārēju bojājumu un telefonu sataisīja, nespēja man atbildēt....nabaga meitenes un puiši...Sakostiem zobiem, likos mierā un decembrī beidzas līgums, attā BITE un nezvaniet man un neprasiet, kādēļ eju pie cita operatora.. BET....sākās negals ar Huawei, telefons jauns, nu būs tik gads (kaut kas traks vēl gads priekšā) , sargājām kā "jēlu olu", telefona maciņā tik turēts...pēkšņi problēmas ar skaņu...aiznesām BITEI, aizsūtīja uz MTTC (ar ko BITEI noslēgts līgums), un tak atkal atrada ārēju tehn.bojājumu, atsaka garantiju, taisi par savu naudu 178 EUR, ha ha, (var tak jaunu telefonu nopirkt, nobirdināju asariņu) Tik daudz jautājumi BITEI, tik atbildēt neviens nevar...Vai BITE jauniem klientiem līgumā nevarētu pievienot jaunu punktu - Līguma saistību laikā telefonu lietot tikai KASTĪTĒ!!! (lai nebūtu skrāpējumi, buktītes, nerunājot tiešām par redzamiem bojājumiem). Vai BITEI beidzas visas tiesības un pienākumi pret klientiem, līdz ko tiek parakstīts līgums. Jo, tad nu ar visām problēmām klientiem jātiek pašiem galā, jāzvanās ar TMMC (zvani maksas), jāmeklē neatkarīgie eksperti (arī maksas) , lai pierādītu, ka šis skrāpējums neietekmē telefona mātes plati utt. Redzēju jau iepriekš vienu sūdzību, bet diemžēl tik šodien un atkārtoju- NEKAD NEPĒRCIET BITES TELEFONUS, JO GARANTIJAS NAV!!! NEIZVĒLĒTIES BITI, VIŅIEM VIENALGA! Un galu galā zonas arī nav visur. Ai cik žēl, man tomēr BITE patika, bet.....

R

Комментарии (1)

N newlife 21.10.2015

Man analogs stāsts.
Esmu Bites kliente, ar pakalpojumiem neklātienē apmierināta (veikalos gan dažādi cilvēki strādā...). Sakrāju nauduņi, iegāju pie mīļotā operatora, nopirku telefonu vīram (Nokia Lumia 640). Jau pirmajās dienās ātri lādējās ārā, tak domājām, ja jāiestrādājas. Kad mēneša laikā bača nespēja vairāk par 10h izturēt pie VISĀM izslēgtām lietām, ko vien var izslēgt, bet turpināt saņemt zvanus, aiznesu garantijas remontā. Remontēja 2.5ned, atdeva "saremontētu", atzina, ka defekts esot biis un nu ir novērsts. Tak nekā - lādējas ārā nonstopā. Modinātājs no rīta nezvana, jo šams naktī tā nomiris, ka papīkstēt nevar! Un nav jau mums pirmais telefons, un neesam mēs geimeri!
Aiznesu atpakaļ, pieteicu naudas atgriešanu, tak, nekā! Uzreiz redz šim ir skrāpējums, un pēc 21 (!!!) dienu ilgas ekspertīzes un ilgas zvanīšanās, kur tas telefons man ir un kad būs, atbildēja, ka "defekta neesot, nekādas atgriešanas nebūs". Super! Zemē nomesti 200 EUR!
Mīļie cilvēki, nepērciet teledonus pie Bites! Viņiem var būt ir jaukas lietas, bet garantija nav to skaitā.
Esmu šausmīgi dziļi vīlusies...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы