РешеноBITE - Svarīgas informācijas nepaziņošana
Saņēmu no Bites piedāvājumu, ka varēšu lietot gadu bezmaksas sms/zvanus un 1GB interneta par 3 EUR mēn. Piekritu, bet, kad gāju prom, tad pēkšņi akcijas starpība no iepriekšējā tarifa bija jāatgriež, lai gan pa telefonu PILNĪGI NEKAS TĀDS NEBIJA TEIKTS un tikai stāstija, cik Bite ir lieliska u.tml. - Nav grūti samaksāt, bet klients tiek maldināts!
Labdien,
Beigās sanāca, ka tas ir tikai pārpratums un informācija bija atrunāta līgumā.
Pakalpojuma sniedzējs izdarīja visu pareizi pēc likumā noteiktajām normām
Mārtiņš
Комментарии (2)
Palūdz, lai sameklē sarunas ierakstu! Noklausies kopā ar BITEs darbiniekiem un tiec skaidrībā - bija vai nebija kāda atruna.
Tad, kad es gribēju pāriet uz TELE2, un BITE izteica savu, labāku piedāvājumu, man piedāvātās atlaides tika iedotas uz gadu, un telefoniski tika norādīts, ka man netiek uzliktas nekādas papildu saistības. Tā ka nevajag! Ja viņi man paši informēja par ti, ka man nav saistības, kas uzliktu par pienākumu izmantot viņu pakalpojumus visu gadu, tad pieļauju, ka arī tev visu pateica kā vajag.
Un starp citu. No šī mēneša viņi visiem lietotājiem palielina mēneša maksājumu. Tas ir pietiekams pamats, lai no viņu pakalpojuma atteiktos. Tā ka nežēlojies, bet runā ar cilvēkiem!
Pirms saki "nežēlojies, bet runā ar cilvēkiem" noskaidro, vai esmu to jau darījis!
To arī darīju, vienīgais, kas tika pieminēts sarunā bija "jāievēro līguma saistības" un no tā konteksta man bija jāsaprot, ka gada laikā, ja pārtraukšu līguma saistības man būs jāapmaksā starpība.
Protams, līgums ir parakstīts un summu jau pārskaitīju pēc 3 dienu sarunām. Uzskatu, ka tas ir pakalpojuma sniedzēja pienākums telefona sarunā informēt patērētu, kas notiks gadījumā, ja iešu prom no konkrētā pakalpojuma pakalpojmuma. Savādāk, tiek teikts pilnīgi jebkas, lai tik klientu noturētu un, tas nemainītu esošo pakalpojuma sniedzēju pret citu, šajā gadījumā Bite.