BITE - Solīt solījām, bet pārdomājām
Nekaunības paraugstunda no Bites.
Nolēmu pāriet no bites uz tele2. Pēc pārejas pieteikšanas, protams, zvanīja bite un piedāvāja cenu, kurai nevarēju nepiekrist un labprāt tai piekritu.
Pēc vairāk kā mēneša saņēmu jauno rēķinu un pārsteigums - Cena praktiski nav mainījusies. No 3 numuriem, atlaide piemērota tikai vienam (starp citu jau sākotnēji lētākajām) .
Ņemot vērā, ka esmu bites klients jau teju 10 gadus, domāju, ka vienkārši kāda kļūda - uzrakstīju bitei epastu un pēc nedēļas saņēmu zvanu. Un nekā, nekādas kļūdas nav. Redz, bite esot saņēmusi kaut kādu iesniegumu no tele2 tikai par vienu numuru (lai nu kas tas par iesniegumi arī būtu, jo es nekādus neesmu rakstījis) un tāpēc atlaidi piemēRoja tikai tam. Uz jautājumu ko darīt, atbilde principā skaidrā - pats muļķis, ka mūsu piedāvājumam noticēji un maksā vesels. :)
nožēlojami!:)
Labrīt!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam risināt problēmu. Jauku dienu!
Комментарии (14)
Principā vajadzēja precizēt uz cik numuriem cena attiecās..
Telefona sarunā piedāvāja šādu summu visiem numuriem!
Iemet pretenziju, ka tika runāts par visiem un lai noklausās konkrēto sarunas ierakstu.
Vienmēr, ja izsaka "labu" piedāvājumu, jāpabrīdina viņi, ka jūs veicas sarunu ierakstu, tas tikai tāpēc, ka jums nav uzticības, jūsu gadijumā BITEs operātorei, tā arī atklāti teikt, neticu jūsu teiktajam.
Man tā bija ar TELE2, tikai es tiešām ierakstīju sarunu. Mēģināju pāriet uz BITi, TELE2 sasolija daudz ko, bet tikai uz vienu mēnesi, tālāk viņi domāja, ka es klusēšu, diemžēl nē, rakstiju ar bridinājumu ka publicēšu sarunu ierakstu, nomīza uzreiz :))) nu man tagad viss ir kārtībā. Esmu TELE2 klients ar ļoti izdevīgu piedāvājumu.
Iesaku tomēr iet prom no BITEs, ja tik nesmuki izdarijās viņi ar savu klientu.
Iesniegumus, viņi laikam savā starpā nosūta, jo tur visa maiņa notiek uz iesnieguma pamata, vai uz pieteikumiem, precīzi nezinu.
No Jums ir vajadzīgs tikai pieteikums, (iesniegums ne) ka Jūs mainat operātoru.
Es arī vienmēr piedāvājumu sarunas ierakstu un brīdinu par to.
Arī šobrīd viņi apgalvo, ka - jā, piedāvājām visiem, bet iesniegumu no Tele2 saņēmām tikai par vienu.. jūs neesat vainīgs, kļūda vai nu pie Tele2 vai pie mums, bet jebkurā gadījumā ej 3 mājas tālāk. :)
Jūs pie tele2 ar visiem numuriem pāreju pieteicāt?
Jā, pieteicu pāreju ar visiem, uz rokas ir Tele2 simkartes un līgumi visiem numuriem, un piedāvājums no bites arī bija visiem numuriem.
Tie kas te raksta par sarunu ierakstiem - murgs. Neticu ka kādam ir kautkas solīts un nav pildīts , tā drīzāk ir bijusi kautkāda nesaprašanās un kāds nav sapratis teikto,solīto. Pašas bites interesēs nav piesolīt jums kautkādu izdevīgu tarifu un tad teikt ,ka tarifs būs lielāks, jo tieši tai brīdī kad jums pasaka ka tarifs lielāks jūs varat uzreiz pieteikt pāreju uz tele2 un vairums tā arī darītu, līdz ar to viņiem pašiem nav jēga dabūt klientu uz dažām dienām vai mēnesi, ja tie par šo solīto tarifu zin ka būsi ilgi viņu klients.
Bitei ir uzrakstīta pretenzija ar visiem pierādījumiem, ko no savas puses varu iesniegt. Pagaidām atbildes nav. :)
Nezinu kas tur ir bet kā jau teicu, nav viņu pašu interesēs jūs čakarēt jo šie zin , līdz ko klients būs neapmierināts tas uzreiz pāries atpakaļ pie tele2.
"Arī šobrīd viņi apgalvo, ka - jā, piedāvājām visiem, bet iesniegumu no Tele2 saņēmām tikai par vienu.. "
Tas pēc būtības nav iespējams ,jo ja iesniegums no tele2 būtu tikai par vienu tad arī pāreja pie bites būtu tikai ar vienu nr. Ja iesniegums no tele2 bija par vienu tad pārējie nr nepārietu pie bites vispār un par pārējiem joprojām saņemtu rēķinu no tele2.
Nedaudz sajaucu, domāju ka pārgājāt no tele2 uz biti. Ja bijāt bitē un palikāt bitē un no tele 2 bija tikai iesniegums par 1 numuru, tad visdrīzāk jūs tele2 nepareizi sapratu un padomāja ka runa ir par 1 nr.. Nav tā ka jūs kautko nedastāstat? Jo jums taču atveda no tele2 līgumu un sim kartes - neredzējāt, ka līgumā ir 1 nr un 1 sim karte? Lai vai kā problēmu vispār nav - rakstiet vēlreiz pieteikumu tele 2 un taisiet jaunu pāreju un varu garantēt ka jums bite atkal zvanīs un piedāvās labu cenu.
Kuram jeb kuras firmas telefona operatoram, nav dota pavēle no vadības kaut minimāli mēģināt apjāt katru klientu? Nav svarīgi, vai tie ir pakalpojumu vai preču tirgotāji.
Tele2 atveda 3 līgumus un 3 simkartes