BITE - Slikts serviss un krāpšana
2021. Gadā pazvanījām Bite, lai atteiktos no viena no telefona numuriem, visu telefoniski apstiprinājām taču līdz šim brīdim 2022. Gada decembrim rēķini tiek sūtīti. Aizbraucam un bite centru šo visu noskaidrot un mūs ar smīnu - meitene stāv pretī mums un smejas! Darbiniece smejas par klientiem! Par to, ka vecu cilvēku krāpa gadu! Kā mums pateica - mēs pārdodam ub mūs neinteresē ka cilvēkam nevajag šo pakalpojumu, ko nozīmē pārdodam? Mēs atteicāmies, kāds pārdodam… štrunts ar to, ka gads jāmaksā bija, pats briesmīgākais ir moments, kad darbinieks skatoties sejā smejas par klientu, kurš vēlas noskaidrot, kāpēc nevar atteikties no zvaniem, kur tad Gdpr datu aizsardzība, kāpēc pieslēdz no jauna to no kā ir atteikušies. Uzskatu, ka tādiem darbiniekiem nav vieta klientu apkalpošanā, ja nevar savaldīt savas emocijas un uzskata, ka ir pārāki par klientiem. Apmeklējums 18.12.22, plkst 13: 30
Labdien!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt palīdzēt. Jauku dienu!
Комментарии (7)
Diez vai telefoniski var atteikties no numura. Līgumā viss ir rakstīts. Ir cilvēki, kas smieklīgi pasniedz info.
Visu var telefoniski izdarīt covid laikā. Gan bite to piedāvā gan Balticom u.c, galvenais nosacījums nosaukt visus personas datus un to saucamo paroli
Ar datu un paroles nosaukšanu nevar lauzt līgumu, pieļauju - var nepagarināt līgumu. Jums no gripas bail?
Man arī pirmā dzirdēšana, ka telefoniski var atteikties. Bite mājaslapā arī nekas nav minēts par zvanīšanu.
https://www.bite.lv/lv/ka-izbeigt-ligumattiecibas
Apšaubu, ka smējas, bet pieļauju, ka vienkārši laipni smaidija. Redz citi neapmierināti, ka nesmaida un itkā ar rūgtiem ģīmjiem šeit atkal uzreiz ņirgājās.
Nē, smaidīja kad sagaidīja , taču tad kad sākām uzdot visus mums interesējošos jautājumus un jautāt kāpēc tad neatslēdza tad kad tas tika apstiprināts un mums pateica - mēs esam uzņēmums kas tirgo un mūsu intereses ir saņemt naudu vienalga kā, es sāku jautāt vai šāda attieksme viņiem liekas normāla un kāpēc tā notiek, uz ko man uzreiz darbinieks atkal sāka teikt par pelņu bet otra darbiniece ar ņirgājošos sejas izteiksmi un smaidu norādīja savu attieksmi pret mums. Esmu ļoti pacietīgs cilvēks un pati strādāju klientu Apkalpošanā, līdz ar to bez iemesla šeit nerakstītu nekad. Proncipā šis ir pirmais ieraksts pa visiem laikiem, jo tas tiešam bija ļoti ļoti aizvainojoši un nepatīkami
Vienkārši šeit saradušies pārāk daudz ekspertu, kas dod savus slēdzienus jebkurā gadijumā varbūt arī parādijās smaids. Man pieņemsim arī gadās uzsmaidīt, kad cilvēks nezin, nesaprot, muļķības runā u.c. par man ikdienišķām un acīmredzamām lietām, bet tā nav ņirgāšanās. Varbūt arī darbiniece ņirgājās, bet tas ir salīdzinoši retums. Cilvēki vairāk savā galvā pārspīlē un paši to nesaprot.