BITE - Slikts serviss, kvalitāte
Bite vairākas reizes atsūtīja nepareizus rēķinus. 1. reizē visu pa telefonu sarunājām. Pēc kāda laika zvana un saka, nē, tā nevaram. Kad es teicu, ka mums jau bija sarunāts viss pa telefonu, nosaucu sarunas datumu un laiku, telefona numuru, ar ko runāju, pateica, ka nevar atrast. Tajā reizē atkal visu sarunājām, norunājām cenu, kāda būs pēc dažiem mēnešiem (5,50). (Te es runāju konkrēti par GO3. Internets bija atsevišķi, bet tajā reizē viņi lika parakstīt līgumu par internetu atsevišķi vēlreiz, lai saglabātu cenu.) Paiet šie daži mēneši, atnāk rēķins nevis par 5,50, bet par 17 eur. Atkal zvanu. Pirmajā reizē atkal pasaka, ka noklausīsies sarunu ierakstus un sola pārzvanīt. Protams, neviens vairs neatzvana. Pati atkal zvanu, stāstu visu no jauna. Atbild, ka sarunas klausīties būs ilgi, izrunāsim visu tagad no jauna. Izstāstu visu atkal. Pasaka, ka jā, būs 16,99 eur tagad. Lai arī es vēl pateicu, ka bija atnācis e-pasts, ka būs 6,68 eur (kas arī nav iepriekš sarunātie 5,50), taču nē, tagad būs 16,99 eur. Šobrīd vēlamies pārtraukt visus pakalpojumus, pateicoties viņu izmaiņām par tiem papildu 1,98 eur, varam pārtraukt interneta līgumu bez maksas.
Tātad mani ieteikumi:
1) Visas sarunas ar Biti ierakstiet (viņus par to pabrīdinot) arī no savas puses (prasīju apstiprinājumu e-pastā, bet to viņi teica, ka tādus nesūta);
2) Ja līguma laikā pēkšņi paaugstina cenu (pēc līguma sanāk, ka viņi var vienpusēji paaugstināt cenu, un Jūs varat piekrist un maksāt vairāk vai atteikties no pakalpojuma, taču, ja saglabās cenu, tad no jauna būs jāparaksta līgums, kas atkal pagarina līguma termiņu no jauna), uzreiz pārtrauciet līgumu un izvēlieties citu operatoru;
3) Galvenais ieteikums - labāk izvēlieties citu operatoru. Jūs domājat, ka Jūs ietaupāt, ņemot Biti, bet pašās beigās samaksāsiet vairāk, tas būs tik pat, cik uzreiz paņemot pakalpojumus citur par nedaudz lielāku maksu, taču bez dažādiem pārsteigumiem beigās.
Mana piebilde: Kādreiz, kad ik pa laikam skatījos GO3, tad tas ļoti bieži kārās un negāja, par ko arī ziņoju operatoram (tajā laikā tas vēl bija Baltcom), taču tā arī nekas netika salabots. Teica, ka atzvanīs, bet neviens neatzvanīja. Es to vienkārši pieņēmu un vairs pat nemēģināju zvanīt.
Internets ik pa laikam pazūd uz kādu laiku. Tas notiek apmēram 1-2x nedēļā. Nav ilgi, dažas minūtes, taču strādājot, tas traucē.
Добавить комментарий