BITE - Slikts serviss, krāpšana
Stāsts sākas ar to, ka tika veikta numura pārnešana uz jaunu līgumu, taču bija palicis līdz galam neapmaksāts telefons. Nāca ntās īsziņas par to, ka jāapmaksā, viss arī tika izdarīts. Turpināja nākt sms par to, ka jāveic maksājums, kaut vai aizejot uz bites salonu saka, ka viss ir apmaksāts un kārtībā, aplikācijā arī it kā viss labi. Paiet mēnesis un pastkastītē vēstule ar draudiem par parādu piedzinējiem, nav apmaksāts blablabla, kaut arī jau sen, precīzi mēnesi atpakaļ, tika samaksāta attiecīgā summa. Tad sanāk, ka tas maksājums ir vienkārši izmests miskastē? Kā tas var būt, ka salonā viss sistēmā rādoties kārtībā, zvanu centrā arī saka, ka viss ok, bet tāpat pienāk vēstule ar draudiem par parādu piedzinēju, līguma laušanu, utt? :) :) :)
Sveicināts, Kristap!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt risināt radušos situāciju. Jauku dienu!
Добавить комментарий