www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss, krāpnieki

BITE - Slikts serviss, krāpnieki

Trīs mēnešus pēc kārtas man tika paaugstināts bite rēķins par pakalpojumiem. Atnācu ar sūdzību, ka tas nav normāli — es esmu pie jums jau tik daudzus gadus, visa ģimene arī pie jums, lūdzu, izdariet kaut ko. Konsultants teica: “nav problēmu, es jūs pārslēgšu atpakaļ pie ģimenes, lai visi būtu kopā, un iedošu jums atlaidi. ”

kad piekritām un sākām parakstīt dokumentus, izrādījās, ka man būs jāmaksā sods par līguma pārtraukšanu. Padomājām — labi, ja citu variantu nav. Bet nākamajā mēnesī atnāca trīs dažādi rēķini — atsevišķi par internetu, atsevišķi vecais ar soda naudu, un vēl viens atsevišķs rēķins par pašu numuru.

Aizbraucām skaidrot situāciju — izrādās, man jāmaksā par diviem rēķiniem vienlaikus, plus par jauno interneta sim karti, par kuru mums, protams, neviens neko neteica. Rēķini tika nosūtīti uz dažādiem klientu numuriem, lai gan tika teikts, ka viss nāks vienā vietā.

Kopumā — apmānīja. Nesacīja, ka nevis sākotnējie 38 eiro, bet tagad būs vairāk nekā 70 eiro. Un vienīgais, ko pateica — "ļoti žēl, viņam vajadzēja jūs brīdināt. "

lūk, attieksme pret lojāliem klientiem — nekaunīga melošana tieši sejā, lai gan varēja vienkārši pateikt: “nāciet pēc divām nedēļām, visu nokārtosim, ” un tad nevajadzētu maksāt divus rēķinus.

Ļoti nepatīkami un sāpīgi. Pārnākšu uz citu operatoru un visu ģimeni arī pārvedīšu.

22.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от BITE Latvija Ответ от представителя 04.08.2025

Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt situāciju. Atgādinām, ka, rakstot e-pastu, būs jāveic arī klienta identifikācija. Jauku dienu!

Комментарии (3)

A AntiElvi 22.07.2025

Tad nu gan jaunumi! 😁

T Tautins 23.07.2025

A kā būtu, ja mēs mīļie cilvēki vispirms iemācītos lasīt un pēc tam "blieztu" savus parakstus uz lapas un teikt visam piekrītu.

S Sandis Geislers 11.09.2025

Izmantoju 14 dienu atteikuma tiesības, visu ar kurjeru aizsūtīju atpakaļ, pievienojot BITE salonā saņemtu atteikšanās veidlapu. BET Bite vienalga atsūta kaut kādu rēķinu, lai gan pakalpojumus neizmantoju nevienu dienu. Pat neizpakoju SIM kartes. Gan salonā, gan epastā Bite darbinieki neko nejēdz paskaidrot. Pat teica, ka nekas nav jāatgriež. Te nu bija atteikšanās iespējas!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы