www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss, krāpnieki

Bite - Slikts serviss, krāpnieki

Trīs mēnešus pēc kārtas man tika paaugstināts bite rēķins par pakalpojumiem. Atnācu ar sūdzību, ka tas nav normāli — es esmu pie jums jau tik daudzus gadus, visa ģimene arī pie jums, lūdzu, izdariet kaut ko. Konsultants teica: “nav problēmu, es jūs pārslēgšu atpakaļ pie ģimenes, lai visi būtu kopā, un iedošu jums atlaidi. ”

kad piekritām un sākām parakstīt dokumentus, izrādījās, ka man būs jāmaksā sods par līguma pārtraukšanu. Padomājām — labi, ja citu variantu nav. Bet nākamajā mēnesī atnāca trīs dažādi rēķini — atsevišķi par internetu, atsevišķi vecais ar soda naudu, un vēl viens atsevišķs rēķins par pašu numuru.

Aizbraucām skaidrot situāciju — izrādās, man jāmaksā par diviem rēķiniem vienlaikus, plus par jauno interneta sim karti, par kuru mums, protams, neviens neko neteica. Rēķini tika nosūtīti uz dažādiem klientu numuriem, lai gan tika teikts, ka viss nāks vienā vietā.

Kopumā — apmānīja. Nesacīja, ka nevis sākotnējie 38 eiro, bet tagad būs vairāk nekā 70 eiro. Un vienīgais, ko pateica — "ļoti žēl, viņam vajadzēja jūs brīdināt. "

lūk, attieksme pret lojāliem klientiem — nekaunīga melošana tieši sejā, lai gan varēja vienkārši pateikt: “nāciet pēc divām nedēļām, visu nokārtosim, ” un tad nevajadzētu maksāt divus rēķinus.

Ļoti nepatīkami un sāpīgi. Pārnākšu uz citu operatoru un visu ģimeni arī pārvedīšu.

7 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы