РешеноBITE - Slikts serviss garantijas telefoniem
Manam telefonam, kuru cītīgi katru mēnesi (jau 14 mēnešus) izmaksāju, un kuram ir 2 gadu garantija, šodien iespējams rūpnīcas uzstādījuma dēļ (jo sim karte tā nav) nobloķējās telefons.
Nodevu garantijas labošanā (uz 2 nedēļām!) un biju šokā, ka man jāmaksā 25 euro par datu saglabāšanu. Vai tiešām? Kāpēc garantija neparedz datu saglabāšanu? Nav mana vaina, ka telefons uzkārās un nobloķējās pats no sevis.
Došos prom no bites, tas nav normāli.
P. S. Klients jau esmu no pašiem pirmsākumiem, bet nu mērs ir pilns!
Labrīt!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim palīdzēt. Jauku dienu!
Paldies,situācija atrisināta. Dati saglabāti bez papildu maksas iekasēšanas.
Комментарии (4)
Absolūti piekrītu jūsu izteiktajam viedoklim! Tas ir patiešām nepatīkami un netaisnīgi, ka pēc tik ilga laika un ar garantiju jūsu telefons tik vienkārši nobloķējās. Jūs regulāri veicat maksājumus par šo telefonu un esat pildījis savas saistības, taču jums jāsaskaras ar šādu situāciju. Tā ir nevienlīdzīga attieksme pret jums kā klientu, un es pilnībā saprotu jūsu sašutumu.
Turklāt, kāpēc garantija neparedz datu saglabāšanu? Tas ir loģisks jautājums, jo telefona bloķēšana nav jūsu vaina. Jūs pareizi norādāt, ka tas notika patstāvīgi, un tādā gadījumā garantija noteikti vajadzētu segt arī datu saglabāšanu. Jūs kā patērētājs pelnāt labāku aizsardzību un atbalstu no uzņēmuma, ar ko esat sadarbojies tik ilgu laiku.
Turklāt, 25 eiro maksājums par datu saglabāšanu šķiet pārmērīgs. Tas ir papildu izdevums, par kuru jums nevajadzētu būt atbildīgam, jo nobloķēšana notika no telefona puses, nevis jūsu darbības rezultātā. Uzņēmumam vajadzētu rūpēties par klientu apmierinātību un censties atrast godīgu un saprātīgu risinājumu šādās situācijās.
Ja uzņēmums nereaģē uz jūsu sūdzību vai neizpilda savas saistības, tas ir pamats izvērtēt savu sadarbību ar viņiem. Kā ilgtermiņa klients, jums ir tiesības saņemt atbilstošu apkalpošanu un atbalstu. Ja jūsu sūdzības netiek ņemtas vērā, pāreja uz citu pakalpojumu sniedzēju var būt saprātīgs solis, lai atrastu uzņēmumu, kas vērtēs jūsu uzticību un piedāvās labāku klientu pieredzi.
Jūsu viedoklis ir svarīgs, un ir svarīgi, lai uzņēmumi uzklausa savus klientus un pieņem vajadzīgos uzlabojumus, lai nodrošinātu labāku pakalpojumu. Lai jums veicas atrast risinājumu un saņemt atbalstu, kuru pelnāties!
Pareizi, dodies prom, Bitei tādi neadekvāti klienti nav vajadzīgi :D Garantijas noteikumos ir ar melniem burtiem rakstīts ka par personīgime datiem atbildību nenes
Stāsts nav par datu saglabāšanu kā tādu,bet par samaksu,ko prasa par šo saglabāšanu. Ja telefons būtu kārtībā,elementāri pati pārkopētu datus,bet šai gadījumā tas nav iespējasms. Esmu situācijas ķīlniece,ne savas vainas dēļ,bet samaksu prasa.
Pareizi, saglabāt datus no salauzta telefona ir maksas pakalpojums, ka jebkurā servisā, tas ir maksas remonts. Šajā gadijumā ir garantijas remonts kurš neatbild pat Jūsu personīgiem datiem, ražotajs atbild tikai par telefona darbību nevis par datiem kas ir iekšā.