BITE - Slikts serviss
Dikti dīvaina sajūta šodien mani pārņēma apmeklējot bites centru Imantā, pirmkārt, cik es saprotu bites politika ir būt tuvāk klientam, klientus uzrunā uz tu un ir visai draudzīgi, bet klientu centrā Imantā veikala vadītāja Kitija 11.11.2019. Lika man viņu uzrunāt uz jūs, nu ok, jūs tak jūs, tālāk, vēlējos apmainīt preci, kuru nopirku 09.11.2019. Prece nebija lietota tikai man nederēja, atteicās to darīt. Norādīja, ja es pērku, man ir jāpārliecinās, ko pērku. Ar skaļām vārdu apmaiņām preci samainīja un te jau pavisam interesanti, jaunā prece maksāja tieši 1 eur lētāk par iepriekšējo, stāvu gaidu, un tad pārdevēja pēkšņi jautā, jūs gaidat 1 eiro. Atbildēju, ka protams, tad viņa man pateica, tad nāksies pagaidīt. Vakars sabojāts?
Комментарии (4)
nu jā, "bite" iekoda...un gaidi to eiro vēl joprojām? jeb izdeva tomēr?
Bites nekož lol
ej *
Pēc idejas jau klātienē pirkta prece nav jāmaina, ja vien tai nav kāds defekts, un pat tādā gadījumā to sūta uz garantijas servisu pārbaudei.