BITE - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss. Tātad 25. Jūlijā manu telefonu savāca kurjers, lai vestu uz ekrāna apdrošināšanas servisu. Nu jau ir pagājušas trīs nedēļas kopš telefons atrodas remontā. Kaut gan sākumā tika solīts ekrānu salabot divu nedēļu laikā. Par telefonu nekādu precīzu ziņu nav. Sazinoties ar bites kosultantiem neviens precīzi neko atbildēt nevar. Zvanot sākumā tika teikts, ka remonts ilgst 1-2ned. Zvanot jau tagad tiek teikts, ka tas ilgst 2-3ned. Tad cik ilgi remonts ilgst? Konsultanti teica, ka mūs informēs e-pastā, ja remonts ieilgs, bet nekas tā arī nav ziņots. Konsultanti pat nezin kur tāds serviss vispār atrodas! Konsultanti teica, ka nespēj sniegt precīzas atbildes. Tapēc viņi iedeva servisa e-pastu, lai tur es varētu vērsties ar saviem jautājumiem un man tiktu sniegtas precīzas atbildes. Tā nu es uzrakstīju servisam e-pastā. Atbildē saņēmu tikai viņu numuru, kas bija dots savrīgu jautājumu risināšanai un paldies par vēstuli. Protams, zvanīju uz norādīto numuru, kādas reizies desmit - tā arī neviens nav pacēlis! Pēc tam, laikam ejot uzrakstīju vēl divus e-pastus uz kuriem, protams, ka atbilzu nav. Es atvainojos, bet kāda jēga ir klientam piedāvāt ekrāna apdrošināšanu, par kuru katru mēnesi ir papildus jāmaksā, ja servisa darbs, acīmredzot, nespēj kvalitatīvi veikt savu darbu!? Cik ilgi vēl ilgs remonts, kad es varēšu tikt atpakaļ pie sava telefona? Vai kāds spēj sniegt precīzu atbildi? Šis ir galīgi garām, ja sākumā būtu zinājis par tik lēnu un sliktu servisu, kur neviens nespēj sniegt atbildes, ekrānu būtu vedis labot par lielāku samaksu uz darbnīcu, kur tas tiktu salabots daudz, daudz īsākā laikā. Tiešām esmu bites klients jau daudzus gadus, bet pirmo reizi nākas tik ļoti vilties. Cerams drīzumā kāds spēs sniegt precīzas atbildes un varēs atrisināt šo problēmu. Jo klientam ir jāzin precīza informācija. Šāds juceklis un neziņa, manuprāt, ir nepieļaujama.
Комментарии (1)
Невозможно с сайта компании отпрaвить SMS!