BITE - Slikts serviss
Šī, iespējams, nav sūdzība, bet atsauksme par Jūsu salona darbiniekiem. Pāris mēnešus atpakaļ Bites salonā, veikalā "Domina", iegādājos jaunu telefonu, nomainīju LMT uz Biti un pieslēdzu internetu. Mani ļoti laipni apkalpoja Jūsu darbinieks Artūrs. Aizgāju ļoti apmierināta. 24.maijā vēlreiz devos uz "Dominas" salonu, jo vajadzēja nomainīt aizsargstikliņu. Kad iegāju salonā, apmeklētāju nebija, bet neviens no darbiniekiem man uzmanību nepievērsa. Piegāju pie pārdevēja Deivida, un lūdzu, vai iespējams nomainīt aizsargstikliņu. Viņa atbilde: "Nevaru, jo nemāku. Neesmu apmācīts". Uz manu jautājumu, vai šeit ir kāds apmācīts to izdarīt, viņš mani aizsūtīja pie kolēģa Jāņa. Tas ilgi rakņājās atvilktnēs, bet tā arī stikliņu neatrada. Paldies vismaz par to, ka viņš ieteica citas firmas veikalu, kur man palīdzēšot. Tādu pārdevēju attieksmi vēl nebiju piedzīvojusi. Kauns!
Комментарии (3)
Jūtu līdzi veikalam, kurā Regīna Puriņa pērk tualetes papīru...
Tā tak ir Bite, ko tu vairāk gribēji, tagad vēro savu rēķinu, ļoti rūpīgi, kādu dien varētu parādīties kādas papildus maksas par neizskaidrojamiem izdevumiem.
Nomainīt stikliņu Bites salonā? Dīvaini! Es ta kā nesaprotu, tas ir kāds serviss vai remontdarbnīca?