BITE - Slikts serviss
Izdomāju es pāriet pie bites no sava tagadēja operatora. Aizpildīju pieteikumu bite.lv vietnē un sāku pacietīgi gaidīt, kad ar mani sazināsies. Nākamajā dienā saņēmu zvanu no bites pārstāvja, sarunājām piegādi nākamajā dienā un informēju arī par kontakttelefonu priekš kurjera. Nākamajā dienā kurjeru nesagaidīju, bet saņēmu zvanu no bites par to, ka kurjers nevarēja ar mani sazināties. Izrādījās, kurjeram tika atstāts cits telefons. Vēlreiz palūdzu atstāt korektu numuru. Vajag teikt, ka kurjeru neesmu sagaidījusi jau 2. Reizi? Aizpildīju pieteikumu, lai ar mani sazinās bite.lv 3 dienas atpakaļ, uzrakstīju e-pastu, bet jau 3 dienas nekādu informāciju neesmu saņēmusi, tikai e-pastā tika pajautāti mani dati, kaut gan bija norādīts telefons. Kopumā, no pieteikuma aizpildīšanas pagāja nedēļa, bet nekas uz priekšu nekustās. Bitei nevajag klientus?
Комментарии (1)
neesi slinks, aizej uz klientu apkalpošanas centru.