BITE - Slikts serviss
Kad mainīju dzīves vietu 2025.gada 15.augustā, vienojos ar BITE, ka līgumu nepārtraukšu un jaunajā dzīves vietā tiks pieslēgts internets. Tas arī tika izdarīts. Bet saņemot rēķinu, es ieraudzīju, ka maksa tiek aprēķināta gan par interneta pieslēgumu iepriekšējā dzīves vietā, gan arī par interneta pieslēgumu jaunajā dzīves vietā un pie tam šī dubultā maksa tiek iekļauta arī prognozējamā rēķinā (!) par nākošo maksas periodu. Es šajā laika periodā kādas 4-5 reizes rakstīju (biju spiests to darīt) [slēpt]@bite.lv, lai interneta pieslēgums iepriekšējā dzīves vietā tiek pārtraukts, bet tas netika izdarīts. Es nesaprotu, vai tas ir BITE biznesa stils neņemt vērā klienta intereses pēc godīga un klientorientēta servisa, bet izdarīt tā, lai klients ir spiests maksāt par pakalpojumu, ko neizmanto (un nav nekādas termiņa saistības) un ir vairākkārtīgi lūdzis šo pakalpojumu atslēgt. Šāda attieksme nenoliedzami bojā jau tā ne visai spožo BITE reputāciju.
Добавить комментарий